Dinitrol behandling i sønderjylland

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
pendec

Dinitrol behandling i sønderjylland

Indlæg af pendec »

Kosmic skrev: mens en bilforhandler næppe gør, da han mange gange end ikke gider at se bilen. Godt det samme for de mangler ofte hel basal viden om bilteknik. Til gengæld ved de noget om renter og finansiering og i "bedste" fald noget om de parametre der tiltaler de østrogene sider. Yiiakss
Og det er vist en del af mit grundlag for købet af den næste s-klasse model, når denne har for mange år på bagen.

Helt klart bedre at smide dinitrol på billige biler, hvis de også skal holde i 10år, og det ved jeg så også mere om inden for nogle år, og får den erfaring på Swift :) Om Ford så følger trop bliver man jo en erfaring rigere af på samme måde.

Ollii
Stoker XIV
Stoker XIV
15
Indlæg: 909
Tilmeldt: 10 jan 2009 19:18
Mit fyr: Jordvarme
Areal: 250
Brændsel: El
Årligt forbrug: 25-30000
Geografisk sted: sdrj
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 3 gange

Dinitrol behandling i sønderjylland

Indlæg af Ollii »

Cyberfox skrev:
Her er jeg ikke helt enig, en ældre bil kan godt have glæde af hulrumsbeskyttelse men det er vigtigt at det ikke er en voksbaseret hulrumsbeskyttelse. Det er ikke alle producenter der stadig laver den oliebaserede type, men hvis man kan få fat på den sker der ikke noget ved der er begyndede rust.

Og så er vi faktisk helt og aldeles enige. dog uden nogen af os ved det. :-)
Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.

M.v.h. Olli.
Besvar