Tak for indspark venner, men jeg mangler ligesom at få at vide hvilken Pegøjt model er det "der ligner" en MPV?
Dem jeg kender er "bare" en stationcar.
208 van er 100% sikkert for lille i lastrum.
Gulpladebil - hvad ville I vælge og hvorfor?
- Jobak
- Stoker Pro Sponsor
- 17
- Indlæg: 873
- Tilmeldt: 07 jan 2007 19:07
- Mit fyr: Baxi 1.5/350 uden iltstyr
- Areal: 180
- Brændsel: Silva 8mm
- Årligt forbrug: ca. 6t
- Geografisk sted: Hjerm
- Har takket: 1 gang
- Blevet takket: 2 gange
Gulpladebil - hvad ville I vælge og hvorfor?
Med venlig hilsen
Jobak
Det brænder først, som er nærmest ved ilden.
- Aaen
- Stoker XV
- 12
- Indlæg: 1392
- Tilmeldt: 16 mar 2012 17:12
- Mit fyr: Fjernvarme/brændeovn
- Areal: 200
- Fremviser gerne i postnummer: 9330
- Geografisk sted: 9330 Dronninglund
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 3 gange
- Kontakt:
Gulpladebil - hvad ville I vælge og hvorfor?
hvad med sådan en her?
http://www.forhandler.peugeot.dk/C.A.La ... ugte-biler
og så find en 3008 van. ved godt at det er en 2,0, men det var modellen jeg tænkte på
http://www.forhandler.peugeot.dk/C.A.La ... ugte-biler
og så find en 3008 van. ved godt at det er en 2,0, men det var modellen jeg tænkte på
- Aaen
- Stoker XV
- 12
- Indlæg: 1392
- Tilmeldt: 16 mar 2012 17:12
- Mit fyr: Fjernvarme/brændeovn
- Areal: 200
- Fremviser gerne i postnummer: 9330
- Geografisk sted: 9330 Dronninglund
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 3 gange
- Kontakt:
Gulpladebil - hvad ville I vælge og hvorfor?
Selv om det "bare" er en stc, er 308 enligt ganske rummelig
http://www.autonet.dk/picture/max/3662_ ... AGNEBI.jpg
http://www.autonet.dk/picture/max/3662_ ... NEBI-5.jpg
http://www.autonet.dk/picture/max/3662_ ... NEBI-6.jpg
http://www.autonet.dk/picture/max/3662_ ... NEBI-7.jpg
http://www.autonet.dk/picture/max/3662_ ... AGNEBI.jpg
http://www.autonet.dk/picture/max/3662_ ... NEBI-5.jpg
http://www.autonet.dk/picture/max/3662_ ... NEBI-6.jpg
http://www.autonet.dk/picture/max/3662_ ... NEBI-7.jpg
- Ugelvig
- Stoker XV
- 11
- Indlæg: 1354
- Tilmeldt: 18 sep 2012 12:19
- Mit fyr: Atmos D14P/Iwabo Villa S2
- Areal: 212+70
- Brændsel: Stampemøllen
- Dagligt forbrug: 16 kg pr. døgn
- Årligt forbrug: 6 ton
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Kontakt:
Gulpladebil - hvad ville I vælge og hvorfor?
Jeg overvejer at nappe en 2008 på hvide plader, til vores nr. 2 bil... Der er imo lidt fræk at se på...
http://www.professional.peugeot.dk/2008-van/
http://www.professional.peugeot.dk/2008-van/
/AJU
Atmos D14P med påmonteret Iwabo Villa S2 og 750l træpiller i Mafa Midi silo fremvises gerne
Atmos D14P med påmonteret Iwabo Villa S2 og 750l træpiller i Mafa Midi silo fremvises gerne
- Jobak
- Stoker Pro Sponsor
- 17
- Indlæg: 873
- Tilmeldt: 07 jan 2007 19:07
- Mit fyr: Baxi 1.5/350 uden iltstyr
- Areal: 180
- Brændsel: Silva 8mm
- Årligt forbrug: ca. 6t
- Geografisk sted: Hjerm
- Har takket: 1 gang
- Blevet takket: 2 gange
Gulpladebil - hvad ville I vælge og hvorfor?
Den her er sgu osse lidt fed.
Toyota Urban
Toyota Urban
Med venlig hilsen
Jobak
Det brænder først, som er nærmest ved ilden.
Gulpladebil - hvad ville I vælge og hvorfor?
Den nye Honda er virkelig fed. Jeg er selv meget glad for min Polo van 1.6 BMT - den kører 26km på en liter diesel når fartpiloten siger 115 på motorvejen.
Citröen Picassoen 3C på gule plader har jeg set til 107k fra helt ny - 26.3km på en liter diesel
Citröen Picassoen 3C på gule plader har jeg set til 107k fra helt ny - 26.3km på en liter diesel
-
- Stoker III
- 15
- Indlæg: 96
- Tilmeldt: 07 jan 2009 19:43
- Mit fyr: Baxi 2,5F 600L
- Areal: 160m3+ 200m3værksted
- Brændsel: Skovflis
- Dagligt forbrug: 40-50kg
- Årligt forbrug: 40-50m3
- Geografisk sted: Vestjylland
Gulpladebil - hvad ville I vælge og hvorfor?
Min søster og svoger har en Toyota Corolla verso (sportswan) model 2.2 d4d sol km. desværre 180000 til salg 75000,- Den kører 17,5km/L med en tung fod. Har prøvet at kører pænt. Så er den over 20km/L. Har nemlig selv en magen til.
Ps. den er nedvejet til 2000kg vægtafgift 4060,-
Har kørt et par gange i en Ford C-max 2,0 frem og tilbage fra Tjekkiet ca. 940km, den er meget hurtig. Men synes den har et for følsomt styretøj over 90km/t.
Toyota´en har da også små fejl, men ikke værre end det kan laves for små penge.. Altså min egen bil..
Ps. den er nedvejet til 2000kg vægtafgift 4060,-
Har kørt et par gange i en Ford C-max 2,0 frem og tilbage fra Tjekkiet ca. 940km, den er meget hurtig. Men synes den har et for følsomt styretøj over 90km/t.
Toyota´en har da også små fejl, men ikke værre end det kan laves for små penge.. Altså min egen bil..
Gulpladebil - hvad ville I vælge og hvorfor?
Hvis det er servo'n, så kan du jo indstille den via computer indstillinger i display måske mener du noget helt andet. der er jo også nogle c-max modeller som leveres på 15", og andre på fede 17-18" sutter, og de fede er jo bedst syntes jeg.nordvestjyden skrev:Har kørt et par gange i en Ford C-max 2,0 frem og tilbage fra Tjekkiet ca. 940km, den er meget hurtig. Men synes den har et for følsomt styretøj over 90km/t.
-
- Stoker III
- 15
- Indlæg: 96
- Tilmeldt: 07 jan 2009 19:43
- Mit fyr: Baxi 2,5F 600L
- Areal: 160m3+ 200m3værksted
- Brændsel: Skovflis
- Dagligt forbrug: 40-50kg
- Årligt forbrug: 40-50m3
- Geografisk sted: Vestjylland
Gulpladebil - hvad ville I vælge og hvorfor?
pendec skrev: Hvis det er servo'n, så kan du jo indstille den via computer indstillinger i display måske mener du noget helt andet. der er jo også nogle c-max modeller som leveres på 15", og andre på fede 17-18" sutter, og de fede er jo bedst syntes jeg.
Okay, man lærer så længe man lever..