Hvad for en varevogn??

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Hvad for en varevogn??

Indlæg af Tom_AT »

Fer » 16 Apr 2012, 20:13 skrev: Måske er det mig der er idiot, men kan ikke finde nogen HiAce på Toyotas hjemmeside? Har du et link?
Kig længere tilbage i tråden. Der har jeg også skrevet det samme men fundet et link via google.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Hvad for en varevogn??

Indlæg af Tom_AT »

t-staff » 16 Apr 2012, 19:57 skrev:Hvordan skal det gå ud over andre Tom????? Jeg får sat mine 2 chip boxe på ved en lokale værksted som også sælger biler de har en chip med garanti på det koster 3500 kr og det virker!!
Fordi du laver et indgreb i bilen som fx Toyota ikke dækker af garanti. Men du vil jo åbenbart stadig gerne nyde godt af garantien. Og derfor bliver chippen pillet af når du kører til service. Hvis så uheldet er ude og motoren går i smadder, skynder du dig at pille chippen af, kører ind til Toyota og klager din nød og forlanger at få det lavet på garantien. Ingen ved reelt set om det er chippens skyld, men uanset hvad kommer Toyota til at betale og dermed også de andre kunder. Hvis ikke det stinker af uærlighed, så ved jeg ikke hvad.

At du får chippen installeret af en lille værksted der giver garanti giver jeg ikke meget for når bilen er ny, og med fabriksgaranti.
t-staff
Stoker X
Stoker X
12
Indlæg: 405
Tilmeldt: 17 nov 2011 10:19
Areal: 526
Fremviser gerne i postnummer: 6670
Geografisk sted: Holsted
Kontakt:

Hvad for en varevogn??

Indlæg af t-staff »

Ok jeg vidste ikke de lavede varevogn Hyundai
snubbi
Stoker XVI
Stoker XVI
13
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 29 nov 2010 22:02
Mit fyr: hkrst 10 fsk 500
Areal: 147m2+180m2værksted
Brændsel: flis - piller.
Fremviser gerne i postnummer: 4400
Dagligt forbrug: 40 -60 kg flis
Årligt forbrug: 7t piller/40 m3 flis
Geografisk sted: kalundborg
Blevet takket: 1 gang

Hvad for en varevogn??

Indlæg af snubbi »

hej
når de tapper data loggen i styre boksen kan de se at den har været ud over grænse værdigerne . icon_frown.gif
jeg har de sidste 25 år kørt i toyota (3 stk) som service montør .de har altid starte og bare kørt , der har aldrig været noget i vejen med dem. :great:
mrjyden
Stoker VII
Stoker VII
15
Indlæg: 250
Tilmeldt: 12 okt 2008 18:38
Mit fyr: Mgm junior
Areal: 140
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 9750
Geografisk sted: nordjylland

Hvad for en varevogn??

Indlæg af mrjyden »

t-staff » 16 Apr 2012, 20:39 skrev:Ok jeg vidste ikke de lavede varevogn Hyundai

Se link Hyundai vare bil : http://www.hyundai.dk/se-biler/varevogn ... oplev.aspx

Besvar