Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Hangaard » 11 jan 2011 14:47
Bigfoot » 11 Jan 2011, 06:16 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=6hRT7P1Axwo se det er motorlyd.... ikke jeres små pjattemandsmaskiner på 2.8 liter.... Nej det er 38 liter!!! PR MOTOR! med kompressor, og så på ren rå methanol. Selve klippet der, er indendørs, fra Rotterdam. Jeg sidder på tribunen, lige ud for målstregen, så bedre motorlyd findes simpelthen ikke.
Indlæg af Bigfoot » 11 jan 2011 17:10
Hangaard » 11 Jan 2011, 14:47 skrev: Mon den kan klemmes ned i en S2
Indlæg af Lau » 11 jan 2011 17:33
levi » 10 Jan 2011, 21:48 skrev: Det er en 2.8 Lau Hvilket luftfilter skal den have ?
Indlæg af levi » 11 jan 2011 18:52
Lau » 11 Jan 2011, 17:33 skrev: Snakkede med min Audi-mand idag, det originale er markant bedre til at filtrere luften (holde indsugningen ren) end KN eller Pipercross. Hvis du gerne vil have noget mere lyd ud af bilen, så kan man nøjes med at fjerne bunden af luftfilterkassen (skær plastikken væk, men kun det stykke som er over inderskærmen/under luftfilret). Han foreslog desuden at en direktør ikke kunne være bekendt at være alt for brian-agtig. Bilen skulle holdes originalt, men man kunne godt bytte den bagerste lyddæmper ud med flot (og diskret-udseende) ditto, men med mere lyd.
Indlæg af coupegt » 12 jan 2011 03:41
Indlæg af Oldgaard » 15 jan 2011 16:51
Indlæg af Oldgaard » 15 jan 2011 16:52
Indlæg af coupegt » 16 jan 2011 07:49
Indlæg af TaagMan » 16 jan 2011 09:07
Indlæg af Hangaard » 16 jan 2011 09:17
Tilbage til "Bil, MC og Motor"