Held i Uheld (interface)

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Besvar
DennisAndersen
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 4
Tilmeldt: 10 dec 2010 13:06

Held i Uheld (interface)

Indlæg af DennisAndersen »

Hej Alle

Jeg er i den heldige situation, at min gamle biocomfort brænder stadig kan køre med sin forældede 4.05 version chip.
Desværre er jeg så, så uheldig, at min computer med pillefyr pro er gået ned, det er den der freeware version som fandtes, som jeg ikke længere ser ud til at kunne finde på nettet mere. Den kunne jeg godt tænke mig at få igen.
Er der nogen som skulle have denne liggende, så vil jeg være meget glad for at få den.
Og ja jeg ved godt at stokerkontrol findes, jeg ved også, at jeg selv brugte tid på den i udviklingsfasen, men den forsvandt jo også på et tidspunkt. Mitpillefyr er jo under afvikling, guderne må vide hvorfor.

Mvh
Dennis Andersen

levi

Re: Held i Uheld (interface)

Indlæg af levi »

Hej Dennis, - jeg kan desværre ikke hjælpe dig, - men du skriver mitpillefyr.dk er under afvikling, - hvor ser du det henne ?
DennisAndersen
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 4
Tilmeldt: 10 dec 2010 13:06

Re: Held i Uheld (interface)

Indlæg af DennisAndersen »

Hej Levi

Det ser jeg på mitpillefyr's hjemmeside under Køb Online.
Citat "MitPillefyr er ved at blive afviklet, så det er ikke længere muligt at købe eller afprøve produktet"
Ligeledes er alle felter hvor man kan indtaste sine data for at komme til at købe eller prøve blevet spærret.
Og har lige kontrolleret det igen, bare for at være sikker på ikke at løbe med løse rygter.

Mvh
Dennis
Frank_Rasmussen
Stoker XV
Stoker XV
15
Indlæg: 1488
Tilmeldt: 07 feb 2009 16:36
Mit fyr: Woody rød-sort kedel (Version 6.61)
Areal: 140
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4652
Årligt forbrug: Ukendt, nok 5 tons
Geografisk sted: Stevns (Nej, det er ikke på Møn)

Re: Held i Uheld (interface)

Indlæg af Frank_Rasmussen »

Det er desværre rigtigt nok. Det var vist for svært med konkurrencen fra StokerKontrol, som jo kommer gratis med nye anlæg i år (og måske også i fremtiden).

MitPillefyr er/var ellers StokerKontrol overlegen på mange punkter...
DennisAndersen
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 4
Tilmeldt: 10 dec 2010 13:06

Re: Held i Uheld (interface)

Indlæg af DennisAndersen »

Tja, det er jo det dejlige ved at købe nyt pillefyr, så får man stoker kontrol smidt med i nakken, men os som var med i de "gamle" dage og testede BoinkUsers program opdagede pludselig at det var blevet kommercielt, så derfor leder jeg efter det andet, sådan bare lidt i protest :)
Men hvis han (BoinkUser) nu finder på at smide det af til os der har kørt pillefyr i mange år så takker jeg da *G*

levi

Re: Held i Uheld (interface)

Indlæg af levi »

Hej Dennis, - jeg har et interface kitt. liggende vi kan finde en fornuftig løsning på, - hvis du er int.
levi

Re: Held i Uheld (interface)

Indlæg af levi »

P.s - jeg har lige kontrolleret på mitpillefyr.dk - og I har ret :(
DennisAndersen
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 4
Tilmeldt: 10 dec 2010 13:06

Re: Held i Uheld (interface)

Indlæg af DennisAndersen »

Hej Søren

Så skal det dælen dylme godt nok være billigt da, for jeg har jo alt undtagen programmet *G*
Og er det som du har liggende bagudkompatibelt med en 4.05 version :)

Mvh
Dennis
levi

Re: Held i Uheld (interface)

Indlæg af levi »

I 4.xx versionerne skulle man have en kommunikations chip i styringen til interface, - den går jeg ud fra du har ?, - for så burde der ikke være problemer :)

Du kan sende mig en mail hvis du er int. - kontakt@dvcenter.dk

Vi finder garanteret en yderst rimelig løsning :)

Besvar