Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Forbrugsgrafer

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
nksdk
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 160
Tilmeldt: 08 apr 2018 09:57
Givet likes: 12 gange
Modtaget likes: 6 gange

Re: Forbrugsgrafer

Indlæg af nksdk » 08 feb 2021 07:31

Så gjorde displayet det lige igen - ville lige kigge på et par ting i indstillingerne, og trykkede lidt hurtigt ind og ud et sted.

Så genstartede displayet og alle forbrugsgrafer er væk igen.

Jeg tror, at der skal indberettes en bug i den nye version 10.525 til udviklerne - det kan være ok, at displayet genstarter, hvis det ikke kan håndtere forholdsvis hurtige "ordrer", men data må da ikke forsvinde.

I den gamle version 10.522 kunne samme genstartsfænomen opstå, men uden datatab til følge.

nksdk


KeRingsborg
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 24
Tilmeldt: 30 aug 2019 18:34
Mit fyr: Scotte 10kW
Brændsel: træpiller 6/8mm
Årligt forbrug: 5.5-6
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 3 gange

Re: Forbrugsgrafer

Indlæg af KeRingsborg » 16 feb 2021 20:14

jeg oplevede det første gang efter årsskiftet i ver 522 opdaterede til ver 525 pga. graf fejl samt en fejl i display flere gange skulle kali.

kom og går sådan lidt hen ad vejen, heldigvis forbliver de ved års forbruget, som enlig er den jeg er mest interesseret i

har dog også oplevet (ikke fordi det har noget med indlægget at gøre) at 2020 sammenlagt manuelt i excel for måneds forbrug ikke stemmer overens med det der bliver skrevet i års forbruget.

nksdk
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 160
Tilmeldt: 08 apr 2018 09:57
Givet likes: 12 gange
Modtaget likes: 6 gange

Re: Forbrugsgrafer

Indlæg af nksdk » 18 feb 2021 17:56

Hej KeRingsborg

Jeg håber, at der bliver udviklet en fejlrettet version af 10.0525 - frem til årsskiftet på version 10.0522 skete display-"nedbrud" vel 2-3 gange årligt, og dengang var ingen datatab forbundet med det

Allerede nu er nedbruds-kvoten for 2021 rigeligt brugt, og hver gang mistes data pånær årsforbrug, som dog mangler et år

Derudover kan jeg melde mig i koret bag dine øvrige iagttagelser også - der er ikke overensstemmelse mellem forbrugsgrafer på display og manuelt registrede i Excel.

/nksdk


Besvar