Woody styring version 6.XX NY Refurbished bærbar

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Besvar
Brugeravatar
Dunas
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 989
Tilmeldt: 15 apr 2010 18:17
Mit fyr: Version 7.0680 BS - 10 og 16 Kw brænder.
Areal: 153
Brændsel: 6 mm træpiller
Årligt forbrug: 4 tons
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 126 gange

Woody styring version 6.XX NY Refurbished bærbar

Indlæg af Dunas »

Så gik min mini bærbar istykke, som bruges til Woody fyret med online data til stokercloud.
Havde ellers sagt til mig selv for lang tid siden, når det skete ville jeg opgraderer styring til den nyeste ved NBE
Men det blev ikke sådan. Version 6.XX styring har aldrig voldt mig nogle problemer. Sidste år købte jeg min første Refurbished bærbar,
en Dell Precision M4800, den er jeg meget glad for, også den dag i dag.
Tænkte, kan man finde en billig god Refurbished mini bærbar til Woody fyret. Yes det lykkedes, købte en Lenovo Thinkpad X220 med
Core i5-2520M(2.5GHz) 4GB Ram 320GB Harddisk Windows 10 64-bit, incl. 2 års garanti. Stand bærbar Grade B.
Pris incl. forsendelse 599 kr ved Wupti. Havde ekstra ram liggende fra en gammel Lenovo, så da jeg modtog x220 blev den lige opgraderet til 8 GB ram på under 5 min.
Selvom det er Grade B stand, kan jeg ikke finde nogle mærke på den. Skærmen er også helt perfekt. Ja, kabel og batteri fulgte med X220
Synes godt nok man for meget for pengene, ved og købe Refurbished bærbar. Var nok også heldig, at jeg fandt den på Wupti, ved ikke om de har flerer til salg.
Anyway, når jeg kan købe en mini bærbar til 599 kr med 2 års garanti, fravalgte jeg opgradering af NBE styring.
Og jeps Stokerkontrol version 3.50 virker helt fint på windows 10 ingen problemer overhovedet.
Senest rettet af Dunas 15 jan 2020 19:31, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: Woody styring version 6.XX NY Refurbished bærbar

Indlæg af Lintz »

Dunas skrev: 15 jan 2020 19:19 Så gik min mini bærbar istykke, som bruges til Woody fyret med online data til stokercloud.
Havde ellers sagt til mig selv for lang tid siden, når det skete ville jeg opgraderer styring til den nyeste ved NBE
Men det blev ikke sådan. Version 6.XX styring har aldrig voldt mig nogle problemer. Sidste år købte jeg min første Refurbished bærbar,
en Dell Precision M4800, den er jeg meget glad for, også den dag i dag.
Tænkte, kan man finde en billig god Refurbished mini bærbar til Woody fyret. Yes det lykkedes, købte en Lenova Thinkpad X220 med
Core i5-2520M(2.5GHz) 4GB Ram 320GB Harddisk Windows 10 64-bit, incl. 2 års garanti. Stand bærbar Grade B.
Pris incl. forsendelse 599 kr ved Wupti. Havde ekstra ram liggende fra en gammel Lenovo, så da jeg modtog x220 blev den lige opgraderet til 8 GB ram på under 5 min.
Selvom det er Grade B stand, kan jeg ikke finde nogle mærke på den. Skærmen er også helt perfekt. Ja, kabel og batteri fulgte med X220
Synes godt nok man for meget for pengene, ved og købe Refurbished bærbar. Var nok også heldig, at jeg fandt den på Wupti, ved ikke om de har flerer til salg.
Anyway, når jeg kan købe en mini bærbar til 599 kr med 2 års garanti, fravalgte jeg opgradering af NBE styring.
Og jeps Stokerkontrol version 3.50 virker helt fint på windows 10 ingen problemer overhovedet.
Måske det er den vej man skal kigge - Min Huawei mate 8 har set bedre dage. Er utrolig glad for den men skærmen er gået i stykker og batt har set bedre dage.
Mit krav er helst ikke over 8 tommer - ikke under 7. Kan tage sim-kort samt være god nok til at streame film og skal være nogenlunde hårdfør da den også bruges på mc. Det eneste jeg kan finde på markedet nu er Samsungs Tab active 2 og den er efter signe ikke for god til streamning.

Vil ikke have Appel........
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Brugeravatar
Dunas
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 989
Tilmeldt: 15 apr 2010 18:17
Mit fyr: Version 7.0680 BS - 10 og 16 Kw brænder.
Areal: 153
Brændsel: 6 mm træpiller
Årligt forbrug: 4 tons
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 126 gange

Re: Woody styring version 6.XX NY Refurbished bærbar

Indlæg af Dunas »

Lintz skrev: 15 jan 2020 19:28 Måske det er den vej man skal kigge - Min Huawei mate 8 har set bedre dage. Er utrolig glad for den men skærmen er gået i stykker og batt har set bedre dage.
Mit krav er helst ikke over 8 tommer - ikke under 7. Kan tage sim-kort samt være god nok til at streame film og skal være nogenlunde hårdfør da den også bruges på mc. Det eneste jeg kan finde på markedet nu er Samsungs Tab active 2 og den er efter signe ikke for god til streamning.

Vil ikke have Appel........
Jeg er ikke nevøs for Refurbished, tror det bliver lidt svært og finde andre mærker end Apple, når vi snakker mobiltelefon mht. Refurbished.
Har set nogle enkelte Samsung ved Datamarked.dk, dog 9 tomme.
Når man køber Refurbished, er der 14 dages fortrydelsesret, dog skal varen afleveres i samme stand.
Prøv evt. og søg efter Refurbished Huawei, måske du er heldig.
Må indrømme jeg bruger altså noget tid på søgning, inden jeg tager beslutning og køber. Det er med og slå til med det samme, når den rigtige pris er der, ellers forsvinde den igen (solgt).
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: Woody styring version 6.XX NY Refurbished bærbar

Indlæg af Lintz »

Dunas skrev: 15 jan 2020 19:45 Prøv evt. og søg efter Refurbished Huawei, måske du er heldig.
Det vil jeg prøve - Kiggede lige ved Wupti og der var der ingen Refurbished tablets.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Besvar