Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Trækstabilisator?

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Besvar
andreas1986
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14 jan 2013 12:16

Trækstabilisator?

Indlæg af andreas1986 » 14 jan 2013 17:23

Hej :)

Har et 10kw woody pillefyr stående i min kælder, og har lige gået og renset og justeret det da det har kørt ad H...... til på det sidste. Og kom til og tænke på om det kunne ha noget at gøre med om der var trækstabilisator i skorstenen?
så mit spørgsmål er egentlig hvordan man kan se om der er det? jeg har selv lavet hullet i skorstenen og muret `flangen` ind, og jeg ved der ikke er trækstabilisator i røgrøret. der er iso kerne i skorstenen. på forhånd tak for hjælpen Mvh Andreas


Rene`larsen
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 556
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:55
Mit fyr: EKOHEAT 1500/ Blacksmith combi light
Areal: 350
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4050
Dagligt forbrug: 40kg temp 24+
Geografisk sted: 4050 skibby

Trækstabilisator?

Indlæg af Rene`larsen » 14 jan 2013 17:53

andreas1986 skrev:Hej :)

Har et 10kw woody pillefyr stående i min kælder, og har lige gået og renset og justeret det da det har kørt ad H...... til på det sidste. Og kom til og tænke på om det kunne ha noget at gøre med om der var trækstabilisator i skorstenen?
så mit spørgsmål er egentlig hvordan man kan se om der er det? jeg har selv lavet hullet i skorstenen og muret `flangen` ind, og jeg ved der ikke er trækstabilisator i røgrøret. der er iso kerne i skorstenen. på forhånd tak for hjælpen Mvh Andreas


http://www.hedestoker.dk/shop/item.asp?id=2596 det er sådan en kal du skal se efter
MVH Rene` larsen
Søglimt blik og skifer

Besvar