Woody og interface

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Besvar
mousen
Stoker I
Stoker I
11
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 okt 2012 14:01

Woody og interface

Indlæg af mousen »

Hej
Jeg har lige et spørgsmål i måske kan svare på herinde. Jeg har læst at en af forskellene på et Scotte og et Woody fyr er at der er interface i Woody.
Jeg har så nu fået et tilbud fra Sanistål på en 10kw Woody Blackstar mini, der står i spec ikke noget om at der er interface med. Nogen der ved om der er det.?

Kan et interface eftermonteres hvis der ikke er det i fyret.?

Brugeravatar
pille bruger
Supporter
Supporter
15
Indlæg: 9833
Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
Mit fyr: RTB
Areal: 160
Brændsel: piller + 30 rør solfanger
Dagligt forbrug: 10 kg.
Årligt forbrug: 3400 kg.
Geografisk sted: Svendborg
Har takket: 81 gange
Blevet takket: 275 gange

Woody og interface

Indlæg af pille bruger »

Ja, det og alt det andet tilbehør kan eftermonteres.
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/
xkfc

Woody og interface

Indlæg af xkfc »

Forskellen på de 2 fyr har været selve displayet på styringen, Scotten har tekst i displayet og Woody har haft grafik.

Jeg mener ikke der er forskel i dag, hvis jeg kigger på Hedestokers hjemmeside så findes Woody ikke mere, og når der udskiftes til V10 styring er jeg rimelig sikker på at der kun er et navn tilbage.

Interface har været med i en jubilæums periode, men det er noget der tilkøbes lige nu. Hvis det er den nye V10 styring kan interface slet ikke bruges, den nye styring sættes direkte til internettet, og data sendes til NBE's Stokercloud, hvorfra man så kan logge på sit fyr.
Rene`larsen
Stoker XI
Stoker XI
17
Indlæg: 556
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:55
Mit fyr: EKOHEAT 1500/ Blacksmith combi light
Areal: 350
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4050
Dagligt forbrug: 40kg temp 24+
Geografisk sted: 4050 skibby

Woody og interface

Indlæg af Rene`larsen »

xkfc » 01 Nov 2012, 09:21 skrev:Forskellen på de 2 fyr har været selve displayet på styringen, Scotten har tekst i displayet og Woody har haft grafik.

Jeg mener ikke der er forskel i dag, hvis jeg kigger på Hedestokers hjemmeside så findes Woody ikke mere, og når der udskiftes til V10 styring er jeg rimelig sikker på at der kun er et navn tilbage.

Interface har været med i en jubilæums periode, men det er noget der tilkøbes lige nu. Hvis det er den nye V10 styring kan interface slet ikke bruges, den nye styring sættes direkte til internettet, og data sendes til NBE's Stokercloud, hvorfra man så kan logge på sit fyr.


Der er interface med til woody når du køber ved sanistål :)
MVH Rene` larsen
Søglimt blik og skifer
mousen
Stoker I
Stoker I
11
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 okt 2012 14:01

Woody og interface

Indlæg af mousen »

Rene`larsen » 01 Nov 2012, 09:49 skrev:


Der er interface med til woody når du køber ved sanistål :)

Ok tak for svar :-)
Hvis du så har ret at der er interface i en Woody fra Sanistål, er det så en gammel model ?

Skal man gå efter en V10 eller er det ligemeget.

Jeg har fået et tilbud fra Sanistål incl. Touch styring, men der står ikke noget om version nr.

xkfc

Woody og interface

Indlæg af xkfc »

Når det er touch er det kun V10 der tales om, og der dur Stokerkontrol ikke, så det er værdiløst at de sender det med, men det kan sikkert sælges.

Med V10 skal der bruges Stokercloud.

Besvar