Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Slå græs nu

Her snakker vi om Haven samt alt "gør det selv" til haven
Nyt haveanlæg, havedam eller andet godt
Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4672
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Slå græs nu

Indlæg af MichaelK » 07 apr 2019 21:20

Det kunne jeg sagtens finde på at gentage.......😁

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain


Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Givet likes: 132 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Slå græs nu

Indlæg af Troldmand. » 07 apr 2019 21:24

pendec skrev:
07 apr 2019 21:19
Det var så din fejl, ikke min, det gentager du vel ikke uden omtanke næste gang.
Pendec hold nu op. Når du ikke får ret, bliver du altid sur, og kører det af den vej til ende.
Tag dig et hvil, du virker træt icon_cheesygrin.gif

pendec

Re: Slå græs nu

Indlæg af pendec » 07 apr 2019 21:30

Troldmand. skrev:
07 apr 2019 21:24
Pendec hold nu op. Når du ikke får ret, bliver du altid sur, og kører det af den vej til ende.
Tag dig et hvil, du virker træt icon_cheesygrin.gif
Selvfølgelig har jeg ret, du troller og du har for meget tid til overs, gå ud og grav måske finder du plads når du graver dybt nok, så er der nogle dernede som ikke forstår dig alligevel.

Vi kan jo ikke alle være trætte så tidligt som dig her :twisted: Måske er du slet ikke vågen, det kunne jo være problemet hele dagen, folk i en rus har det ofte med at vrøvle, kan det være det?

pendec

Re: Slå græs nu

Indlæg af pendec » 07 apr 2019 21:31

[
quote=MichaelK post_id=338730 time=1554664834 user_id=1613]
Det kunne jeg sagtens finde på at gentage.......😁
[/quote]
Du siger så mere om dig end om andre , når du kan svare sådan. Selvmål 8)

Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3399
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 295 gange
Modtaget likes: 367 gange

Re: Slå græs nu

Indlæg af pelle » 07 apr 2019 21:49

Uha hvor der skrives icon_cheesygrin.gif

Nå.. Da, den her tråd har noget med græs at gøre tillader jeg mig at spørge.
Jeg har en ældre kone boende til leje. Hendes græsplæne er en stor gang mos hvor græstotterne titter op igennem. Hvad kan hun gøre ? Jeg orker ikke at sætte gang i mostrimmeren igen hos hende. Hvis græsset får en masse gødning og kalk vil mosset så ikke forsvinde med tiden ?
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.


Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4672
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Slå græs nu

Indlæg af MichaelK » 07 apr 2019 21:54

Ja ja, når man ikke kan finde på andet, så kan man jo altid forsøge finde fejl hos andre.
Du ser pinden i din broders øje, men ikke bjælken i dit eget.

@pelle
Det ved jeg faktisk ikke? Jeg døjer selv med mos et par steder. Har hørt noget om, at
kalk skulle ændre surhedsgraden i jordbunden til gæssets fordel. I år har jeg tænkt mig
prøve både kalk og gødning på disse pletter.

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

pendec

Re: Slå græs nu

Indlæg af pendec » 07 apr 2019 22:00

MichaelK skrev:
07 apr 2019 21:54
Ja ja, når man ikke kan finde på andet, så kan man jo altid forsøge finde fejl hos andre.
Du ser pinden i din broders øje, men ikke bjælken i dit eget.
Hvis det var det bedste forsøg du lavede med et selvmål, så må du prøve igen. Hvorfor bringe en troll ind i emnet? Det er da kun fordi man selv vil rive op i noget, som ingen andre på forum vil, det er da direkte dumsmart gjort, eller kan du selv finde sammenhæng mellem emnet og det du forsøgte.
Det bliver svært, så find du selv fejlen, der er dog ikke 5 fejl i denne, kun den ene du lavede.

Når du erkender du dummede dig og skrev navnet, så kan du jo nok selv regne ud hvor dumt det var, eller ikke, så kan andre nok hjælpe dig på vej. Hvis du insisterer på andre har problemet og ikke dig med din lille bemærkning og den støj det skabte, så lær lidt af det til næste gang.

Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Givet likes: 132 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Slå græs nu

Indlæg af Troldmand. » 07 apr 2019 22:11

pendec skrev:
07 apr 2019 22:00
Hvis det var det bedste forsøg du lavede med et selvmål, så må du prøve igen. Hvorfor bringe en troll ind i emnet? Det er da kun fordi man selv vil rive op i noget, som ingen andre på forum vil, det er da direkte dumsmart gjort, eller kan du selv finde sammenhæng mellem emnet og det du forsøgte.
Det bliver svært, så find du selv fejlen, der er dog ikke 5 fejl i denne, kun den ene du lavede.

Når du erkender du dummede dig og skrev navnet, så kan du jo nok selv regne ud hvor dumt det var, eller ikke, så kan andre nok hjælpe dig på vej. Hvis du insisterer på andre har problemet og ikke dig med din lille bemærkning og den støj det skabte, så lær lidt af det til næste gang.
Pendec. Normalt griber jeg aldrig til yderligheder. Jeg skriver så meget mere på seriøse steder (politik) end på stoker pro. Sjældent / aldrig støder jeg ind i / på nogen, der skriver så modbydelig personligt som du gør. Fatter ikke du får lov at fortsætte i det sprog.

pendec

Re: Slå græs nu

Indlæg af pendec » 07 apr 2019 22:14

Troldmand. skrev:
07 apr 2019 22:11
Pendec. Normalt griber jeg aldrig til yderligheder. Jeg skriver så meget mere på seriøse steder (politik) end på stoker pro. Sjældent / aldrig støder jeg ind i / på nogen, der skriver så modbydelig personligt som du gør. Fatter ikke du får lov at fortsætte i det sprog.
modbydeligt? At du svarer igen og kalder det sådan, er modbydeligt, det har du skam ret i men det er ikke første gang du smider den bold i hovedet på andre, som svag på emnet er det vel det bedste du kan, tør du også gøre det på facebook, der hører jeg du også leger med .

Nu har du totalt afsporet, emnet, så af respekt for trådens emne, så slap af og hold dig til emnet, eller drop indlæggene.

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4672
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Slå græs nu

Indlæg af MichaelK » 07 apr 2019 22:23

Den eneste fejl jeg har lavet, er at dreje tråden hen i retning, så Pendec fik lyst til at deltage :(

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain


Besvar