Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ny grill

Her snakker vi om Haven samt alt "gør det selv" til haven
Nyt haveanlæg, havedam eller andet godt
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Ny grill

Indlæg af Lintz » 08 jun 2013 12:15

Zarge skrev:I min verden er gas et alternativ til panden, ikke til kul... Altså gas er genialt en tirsdag du kommer sent hjem, og ikke gider bøvlet ved at grille, men alligevel syntes panden er lidt fesen... Men når der skal "grilles" lørdag aften, så er det altså kul... ;-)
Kan kun give dig ret - Har selv en 57 cm Weber med anretterbord samt gastænding samt en Q100.
Q100 bliver brugt i hverdagen og kulgrillen i weekenden sammen med Q100. og så er de to grill alligevel for bette til al den mad... :roll:

Men min kone spiser også meget :wink:
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Brugeravatar
Ugelvig
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18 sep 2012 12:19
Mit fyr: Atmos D14P/Iwabo Villa S2
Areal: 212+70
Brændsel: Stampemøllen
Dagligt forbrug: 16 kg pr. døgn
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Ny grill

Indlæg af Ugelvig » 08 jun 2013 13:33

Zarge skrev:I min verden er gas et alternativ til panden, ikke til kul... Altså gas er genialt en tirsdag du kommer sent hjem, og ikke gider bøvlet ved at grille, men alligevel syntes panden er lidt fesen... Men når der skal "grilles" lørdag aften, så er det altså kul... ;-)
Helt enig! Efter vi fik gasgrill har panden stået og samlet støv i skabet. Jeg kan KLART anbefale stegt flæsk på gasgrill :great:
/AJU

Atmos D14P med påmonteret Iwabo Villa S2 og 750l træpiller i Mafa Midi silo fremvises gerne :)

Besvar