pendec skrev: ↑15 nov 2018 21:33
Det begynder lidt at lyde som en Amerikaner fra AAA, og som tæller sine dage uden alkohol. Husk, man kan få tilbagefald, alt er muligt, Hr. kulde kan være på vej, DMI har sagt det bliver en gennemsnitlig koldere vinter end normalt, så vores pillefyr vil komme til at køre max , lyder det til, og det bliver din mandeprøve for andre lystne pumpe købere, og her taler vi ikke sex legetøj
Jeg tager det ganske roligt. Jeg har godt bemærket, at du ikke bryder dig om mine varmepump indlæg. Negative indlæg er velkommen, men er de udkommenteret, tæller de ikke særligt meget, især ikke hvis de er baseret på gætterier.
Og hvad DMI spår, er jeg ret ligeglad med.
Igen vil jeg blot sige, ( varmepumpe snak) tråden, er ikke oprette, for at man skal lave sammenligning mellem ens forbrug af piller, og hvad min Panasonic formår ud af det blå.
Vil, man lave sammenligning, skal det gøres ud fra de screen dump indlæg, jeg laver fra pumpens logger. Mere nøjagtigt bliver det ikke.
For dem der overvejer en varmepumpe, er tråden - varmepumpe snak - en enestående chance, for at følge den nyeste teknologi inden for varmepumper over en Dansk vinter.
Og hvad angår sex legetøj, har jeg en sød kone, som nyder den gode varme....... Fra panasonicen