En studehandel ?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
12
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 361 gange
Kontakt:

Re: En studehandel ?

Indlæg af lamborg »

ahhh er vi ikke lige lidt for skingre . Hvad er i så hidsige over ?? . Den advokatundersøgelse mod Mette Frederiksen havde jo ikke sin gang på jorden alligevel . Den var jo bare blæst op for at forsøge at vinde et valg . Desuden er grunden til den snak om advokatundersøgelse jo kun fordi en dyb konservativ formand (meget aktiv debatør på altinget) for minkkomisionen skrev en krads kritik for den ene % af de mink der blev aflivet der lå i Zone tre . De andre var der lov for i loven om dyrehold .
Men jeg hader at lille Lars hvis syndereigister ikke engang kan stå på en rulle toilet papir er kommet i regering . Han er som vinden blæser og utilregnelig . Men lad os nu se hvordan det går inden vi laver oprør . Men skal det komme til det så er jeg med :-)
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

svanggaard
Stoker XV
Stoker XV
10
Indlæg: 1214
Tilmeldt: 08 aug 2013 00:34
Mit fyr: RTB 10kW/ATMOS DC18S/Morsø
Areal: 189+110VVB
Brændsel: Selvskovet brænde, træpiller og sol
Fremviser gerne i postnummer: 9830
Geografisk sted: Tæt på Hjørring
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 282 gange

Re: En studehandel ?

Indlæg af svanggaard »

Jeg synes umiddelbart at politikken lyder forfriskende. Der er både gode og dårlige overskrifter, men noget tyder på at de ikke har tænkt sig blot at træde vande. Jeg gætter på der kommer til at ske mere de næste 3 måneder end der har gjort i de sidste 3 år.
calle

Re: En studehandel ?

Indlæg af calle »

Det her kommer til at koste dem på tilliden ved næste valg. Fra nu af bliver der næppe set ned på sofavælgerne, og dem bliver der formentlig mange af i fremtiden :shock:
calle

Re: En studehandel ?

Indlæg af calle »

Det eneste der mangler er, at hun skal fortælle, at de har solgt Ørsted. Jeg fornemmede, at man sagde det mellem linierne. Håber jeg har taget fejl, men det skulle satme ikke undre mig, hvis jeg har ret :shock: Hvis jeg tager fejl, giver jeg en stribe med saltnødder og hele svineriet inde i "Baren" icon_cheesygrin.gif
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Re: En studehandel ?

Indlæg af triumph »

lamborg skrev: 14 dec 2022 10:07 ahhh er vi ikke lige lidt for skingre . Hvad er i så hidsige over ?? . Den advokatundersøgelse mod Mette Frederiksen havde jo ikke sin gang på jorden alligevel . Den var jo bare blæst op for at forsøge at vinde et valg . Desuden er grunden til den snak om advokatundersøgelse jo kun fordi en dyb konservativ formand (meget aktiv debatør på altinget) for minkkomisionen skrev en krads kritik for den ene % af de mink der blev aflivet der lå i Zone tre . De andre var der lov for i loven om dyrehold .
Men jeg hader at lille Lars hvis syndereigister ikke engang kan stå på en rulle toilet papir er kommet i regering . Han er som vinden blæser og utilregnelig . Men lad os nu se hvordan det går inden vi laver oprør . Men skal det komme til det så er jeg med :-)
Det er det er galt, er at Ævlemand og Løkke stille sig op inden valget og kræver en advokat undersøgelse, Og Ævlemand sige at han aldrig kommer til at danne regering med Mette, da man ikke kan stole på hende.
Imens galper Sofie Omgang op om at Venstre ikke er til salg for ministerbiler.
Ahhh, måske lidt til salg. Eller.......

Hvis der er en der er til salg for ministerbiler, så er det Løkke, han ville bytte sin mor væk for en

Brugeravatar
vilhapiller
Stoker VIII
Stoker VIII
12
Indlæg: 305
Tilmeldt: 13 feb 2012 18:18
Mit fyr: Woody Black Star mini
Areal: 160
Brændsel: Piller
Årligt forbrug: 4.5
Geografisk sted: Sønderjylland
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: En studehandel ?

Indlæg af vilhapiller »

Er de ikke søde 😊
Vedhæftede filer
43B39916-6DBA-412C-B636-3465360B883F.jpeg
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: En studehandel ?

Indlæg af Lintz »

accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
calle

Re: En studehandel ?

Indlæg af calle »

Svineri at man nærmest selv kan bestemme, hvad man vil betale i skat, men det er nok tvivlsomt om S kan gøre noget, med det dårlige selskab de er kommet i.

Besvar