Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

retarderede Mette?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Låst
pendec

retarderede Mette?

Indlæg af pendec » 07 dec 2021 11:02

Sorry, kunne ikke lade være, når hun nu står foran et åbent samråd, og virker ikke særlig klog og intelligent i sine svar.

Hun erklærer hun ikke har set SMS som et medie man skulle bevare og kunne være interessant i et sammenhæng med hændelser som minksagen, og indsamlingen er nyt for hende og derfor har hun ikke skænket sletning en tanke, og selvom de allerede i 2020 begynder at lave politikker som skal slette sms'r , som sikrer hende fremad.

Så sidder hun også og forklarer at hun ikke har kunne finde ud af hvor mange telefoner hun har haft, og Morten M. finder information i folketingets IT på 15mins, og hun så argumenterer at den IT afdeling ikke er i Stats ministeret, og egentlig siger de ikke er så gode eller intelligente som folketingets IT, og derfor kunne de ikke give hende svaret på hvor mange telefoner hun har haft.
Utroligt emne på højt niveau hvor de forkerte folk trækkes i åbent samråd, og som ingen IT forstand har, og forsøger at gemme usandheder og sletninger, på et usagligt grundlag.

Øv, som IT mand, så synes jeg de politiker som stiller op til spørgsmål er slet ikke dem som burde svare, for de har ikke engang styr på at spørge selv på de spørgsmål som de ikke forstår.


pendec

Re: retarderede Mette?

Indlæg af pendec » 07 dec 2021 19:18

Skal vi lige tilføje en anden politiker :)

Magnus Heunicke
Der er flertal for at sende opgaven om at genetablere SMS'r fra telefoner hvis kommissionen vil sende det ud i det private.
Hans kommentar:
Hvis politi og forsvar ikke kan genetablere, så var han sikker på at private virksomheder heller ikke kan.

Altså.... Det hører da også ind under retarderede politikere, som tror de ved bedst, og ikke har noget som helst forstand på det område, og slet ikke bude udtale sig. Deres IT viden fylder så lidt, så når de forsøger at sige noget udenom sit bagland, så begynder det at lyde som folk som er lidt dårligere stillet og har haft svært ved at følge bedre stillet mennesker i at udvikle og forstår. Derfor passer det godt til Mette og Magnus udtalelser om IT :)

Jeg mener at politi/forsvar har længe kunne finde eksperter og nørder, som er langt foran politi/forsvar og det er de helt sikkert også i dag, så her får de chancen for at fornye styrken der når de finder folk som kan mere :)

Forklaring ligger nok nærmere i at politi/forsvar slet ikke har set de vigtige telefoner, så når de ikke skal lyve, så har de sikkert helt sandt forklaret de ikke kunne genetablere Mette's sms'r på det spørgsmål om de kunne? (De har nok aldrig set telefonen)

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Re: retarderede Mette?

Indlæg af lamborg » 07 dec 2021 21:30

Øhhh . Din overskrift !!!! Skulle vi ikke lige holde kammertonen herinde og ikke lade os foranlede af en for 400 mill kr borgerlig købt og betalt presse som så i øvrigt bruger mange af skattepengene de får til at udbetale udbytte til deres aktionærer .
Desuden mener jeg ikke vi skal diskutere politik på dette forum . Det er der andre medier til
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

pendec

Re: retarderede Mette?

Indlæg af pendec » 07 dec 2021 21:58

lamborg skrev:
07 dec 2021 21:30
Desuden mener jeg ikke vi skal diskutere politik på dette forum . Det er der andre medier til
Jeg taler IT, ikke politik, og der hører emnet hjemme men en kvinde som ikke ved hvad det er udtaler sig.

Kammertonen lånt fra anden tråd, var passende til formålet, sorry, jeg er ikke rød..

pendec

Re: retarderede Mette?

Indlæg af pendec » 07 dec 2021 22:04

lamborg skrev:
07 dec 2021 21:30
Desuden mener jeg ikke vi skal diskutere politik på dette forum .
Så når du selv gør, så er det helt ok, skal du ikke gå i seng, din hukommelse fejler, og jeg kan finde rigtig mange politiske pegepinde som du kommenterer, vi har begge været her på forum længe nok, og du har ikke tiet indtil nu.

Borgerforslag?? Ikke politik??? what!
https://www.stokerpro.dk/viewtopic.php?f=17&t=33022

Jeg kan særligt gode lide dine politiske statements i mar. 2020, omkring indefrosne feriepenge, og det var da slet ikke politik du tænkte der eller Mette som du skrev LOL
lamborg skrev:
19 mar 2020 17:45
Takkkkkk Mettemor
Mette F.: Derfor bliver feriepenge ikke udbetalt
- Man skal være opmærksom på, at rigtig mange af de her feriepenge, de ligger ude i virksomhederne, og det kan dræne dem endnu mere i en svær tid, siger statsministeren til spørgsmålet om, hvorfor man ikke bare udbetaler alle indefrosne feriepenge.
Understøtter det jeg har sagt hele tiden ..
Og ja, virkeligheden blev så en helt anden og ikke præget af rød.


Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Re: retarderede Mette?

Indlæg af lamborg » 07 dec 2021 22:57

Hold da kæft mand du er jo total ude i hampen tror du ikke hellere du skulle finde det et andet sted at skrive hvis ikke du kan snakke ordentligt. Men det er noteret og vidergivet.
Feriepenge var ikke politik men et spørgsmål om at firmaer ikke skulle trække måske mange mill ud af deres regnskab to gange på et år men det forstod du aldrig. Jeg har lige indbetalt for os fordi vi ike har så mange ansat men min kammerart stort hotel og deres regning lyder på 1,6 mill i feriepenge og det ville du have et at de skulle trække ud x 2 på et år. Nu skylder de dem så til staten istedet for . Desuden var det en rød regering der lavede aftalen om udbetaling under corona.
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

pendec

Re: retarderede Mette?

Indlæg af pendec » 07 dec 2021 23:09

lamborg skrev:
07 dec 2021 22:57
Hold da kæft mand du er jo total ude i hampen tror du ikke hellere du skulle finde det et andet sted at skrive hvis ikke du kan snakke ordentligt. Men det er noteret og vidergivet.
JEg tror altså du må forbi Ulrik, så jeg smider dig lige rundt i systemet, for vi skal da ikke have folk som sviner andre til, and taler ned til folk, som de selv begynder.

Og husk, du ejer ikke dette forum, og kan ikke fortælle folk hvad de må og ikke må, det skal du rapportere det og spørge pænt, hvis du kan, lige nu skal du vist få vasket munden i sæbe, så kan du tale pænt til andre, hvis det kan komme væk , altså.

PS: Hold dig fra tråde du ikke kan lide, det gør andre, i stedet for at gå ind og ødelægge dem for andre, det er du ikke personen til, eller så ryger du i dine næste mange politiske statements og så finder jeg gerne flere, som gør dig til grin, for at svine min tråd til.
lamborg skrev:
07 dec 2021 22:57
Nu skylder de dem så til staten istedet for . Desuden var det en rød regering der lavede aftalen om udbetaling under corona.
Politik? ahh va? Du kan ikke lade være med at være nede med Mette? Det er helt iorden, at gøre en ting og sige noget andet, det ved vi alle Mette har gjort et par gange.

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Re: retarderede Mette?

Indlæg af lamborg » 08 dec 2021 00:14

Du er sgu da barnlig mand . Find du endelig nogen der vil svine mig til jeg er da ligeglad .
Og det værste er at det eneste jeg har kritiseret dig for at bruge en overskrift som sladderpressen bruger hvilket du sagde undskyld for, ikke dit indlæg men så går du helt i sort . Nå men det er jo dit problem at du ønsker at reagere sådan .
Og nej jeg ejer ikke dette forum men det gør du heller ikke så lad være med at fortælle mig hvad jeg skal skrive og ikke skrive.
Men jeg gider ikke gå mere ind i denne så hvis du vil det ja så gør du bare det.
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: retarderede Mette?

Indlæg af Lintz » 08 dec 2021 05:25

Mon der bliver hvid jul :roll:

Tråden låst.

Lintz / Redaktør
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Låst