Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Så er jeg endelig blevet FB bruger, nu mangler jeg pillefyrs grupper

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Så er jeg endelig blevet FB bruger, nu mangler jeg pillefyrs grupper

Indlæg af Lintz » 30 mar 2021 12:54

pendec skrev:
30 mar 2021 10:57
Hvor er Facebook irriterende, den struktur til at svar og læse svar, er simpelthen rod. Der er ingen rigtig styr på om man svarer A eller B, udover man citerer en persons navn, som kan have skrevet 7 svar forinden osv... Mærkelig trend.
Indlæg med få svar, det går men når vi 20-30 svar, så begynder den sgu at sejle, og man presses ud i at læse en masse man ikke gider.
Velkomnen til Facebook 🙂

Som jeg vist skrev tidligere. Fb er både godt og skidt
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


pendec

Re: Så er jeg endelig blevet FB bruger, nu mangler jeg pillefyrs grupper

Indlæg af pendec » 30 mar 2021 15:51

Lintz skrev:
30 mar 2021 12:54
Velkomnen til Facebook 🙂

Som jeg vist skrev tidligere. Fb er både godt og skidt
Selvom tråde og indlæg virker besværlige, så er det super, at mange samles i grupper og spørger og deler en masse viden om deres emne, om det er bil eller andet. Så helt klart været positivt selvom jeg ikke er tilhænger af strukturen.

Mit pillefyr f.eks, der er allerede 2 andre, jeg har stødt på nu, som synes at bruge det samme, så det er altså derude, selvom der er rigtig stille herinde når vi taler mit MGM Easy :) og så, det kan slet ikke konkurrere med NBE, og det skal det så heller ikke.

pendec

Re: Så er jeg endelig blevet FB bruger, nu mangler jeg pillefyrs grupper

Indlæg af pendec » 17 okt 2021 23:03

Øv, en godt 6 måneder senere, og det er godt nok et land for at blive snydt på priser, folk fortæller røverhistorier og man tør dårligt tale træpiller , så vælter folk over en fra hele Danmark, uden hensyn til hvor man køber (import vs danske priser).
Nye pillefyr? Der er godt nok mange som vælger non-NBE derinde, og easypellet et som nævnes alt for ofte men det er da ökofen som er bag det, og koster vel derefter som en anden østriger. Eller bare samme personer som reklamerer for det :) Hedestoker bliver nævnt på flere mærker, og servicen, hov, indirekte reklame men det er fakta.

Hvis pillefyr sæsonen var tom i sommeren, så kommer de i hvert fald til grupperne nu. Præcis som det var herinde engang.

Godt jeg læser bilgrupper og om vildmarksbade :) De fungerer for folk hele året.

Jeg har btw, slået alt fra, kun når jeg @ folk, så er de med, næsten som her, hvis de ikke sidder i tråden og læser normalt.

Jeg håber og regner med flere MGM easy dukker op derinde, nu hvor sæsonen og mit møde med Facebook rigtig starter men siden sidst, samme 2 personer i MGM gruppen :)

Elbiler/Mach-E/EQC og lign er grupper med aktivitet, og spændende at følge, de har deres små problemer, præcis som Kuga ejere havde, dog ingen mega batteri issues endnu.

Har jeg vundet noget? Yep, en del om min Worx plæneklipper og hvad andre siger for og imod :) Kuga viden og "Ja tak" tilbud :)


Besvar