Nye oplysninger til bank-verden.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5481
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Re: Nye oplysninger til bank-verden.

Indlæg af triumph »

Hjemme teori skrev: 21 feb 2020 21:56 Jeg har ikke været i banken i 15 år og har ikke mødt en bankperson som måske vidste hvem jeg var i måske 20 år.

Men nu er de helt sikker på hvem jeg er, hvis de får kopi af mit pas og sygesikringsbevis. De har stadig ikke mødt mig, så hvordan ved de om billedet er af mig og hvis jeg tropper op, sammenligner de så med kopi'en af pasbilledet og håber det ikke er forfalsket?????

Jeg kan ikke se, hvad alt det varme luft i ringbind skal gøre godt for, hjælper hverken på hvidvask eller anden svindel.

Jeg er ved at sælge hus, der ville de have de samme kopier - nu har jeg aldrig mødt mæglerren, så hvordan kan de vide om jeg er mig?
Men deres forklaring er at deres forening anbefaler det, for at sikre mod hvidvask som de også skal, de ved bare stadig ikke om jeg er mig.
De kan godt nok se i tingbogen at jeg har ejet huset i 20 år, men hvis ikke det har kopi af af pas og sygesikringskortet, kan de ikke vide om det er en hvidvasks karrusel. (måske de bare er dumme, jeg ved det ikke?)
Det er jo ikke det det handler om.
Det handler om at lade om om at man prøver at genere så mange så muligt, så flest muligt lægger mærke til at de gør noget mod hvidvask.
Om resultatet så er 0. Det betyder intet i den sammenhæng.
Kender en der var ansat i banedanmark. Pga. at togene ikke kørte pga af nedfaldne køreledninger, og dårligt vedligeholdte skinner, så ville banedanmark forbedre dere image. Og ansatte 6 personer til at modtage og arkivere kundeklager.
Der var bare ingen der læste dem. De røg direkte i skraldespanden.
Men brugerne syntes at de blev taget alvorligt, og kundetilfredsheden steg......

Degni
Stoker I
Stoker I
3
Indlæg: 1
Tilmeldt: 29 jun 2020 12:42

Re: Nye oplysninger til bank-verden.

Indlæg af Degni »

Det er meget nyttig information, tak fordi du delte den med os! Jeg tror med hjælp fra xx jeg kunne også fortælle dig, hvordan man bruger penge refunderingstjenester og andre finansielle instrumenter.
Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
15
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Blevet takket: 440 gange

Re: Nye oplysninger til bank-verden.

Indlæg af John Skov Jensen »

Degni skrev: 29 jun 2020 16:03 Det er meget nyttig information, tak fordi du delte den med os! Jeg tror med hjælp fra xx jeg kunne også fortælle dig, hvordan man bruger penge refunderingstjenester og andre finansielle instrumenter.
Spammer smidt på porten
Hans skodlink slettet

/John
Redaktør

Besvar