Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

"Reklamer" på hjemmeside‎

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Givet likes: 14 gange
Modtaget likes: 47 gange

"Reklamer" på hjemmeside‎

Indlæg af HR LUCCA » 08 dec 2016 19:17

Det er godt nok en irriterende reklame der er på siden , jeg tænker på den med nedtælling til Jul ,især når man ikke begyndt og købe julegaverne :| hvem mon har betalt for den icon_cheesygrin.gif , et par gæt , Julemanden eller måske den lokale handelsstandsforening icon_cheesygrin.gif


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: "Reklamer" på hjemmeside‎

Indlæg af Lintz » 08 dec 2016 19:45

HR LUCCA skrev:Det er godt nok en irriterende reklame der er på siden , jeg tænker på den med nedtælling til Jul ,især når man ikke begyndt og købe julegaverne :| hvem mon har betalt for den icon_cheesygrin.gif , et par gæt , Julemanden eller måske den lokale handelsstandsforening icon_cheesygrin.gif
Den skulle efter signe kunne slås fra under brugerkontrol panelet.

Du kan jo også vælge at støtte Stokerpro og den vej blive "reklamefri" icon_cheesygrin.gif
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

pendec

Re: "Reklamer" på hjemmeside‎

Indlæg af pendec » 08 dec 2016 23:21

HR LUCCA skrev:Det er godt nok en irriterende reklame der er på siden , jeg tænker på den med nedtælling til Jul ,især når man ikke begyndt og købe julegaverne :| hvem mon har betalt for den icon_cheesygrin.gif , et par gæt , Julemanden eller måske den lokale handelsstandsforening icon_cheesygrin.gif
Jeg synes det er en fin info linje der ;) Kun 15 dage og 38 minutter +40sek til Jul.


Besvar