55-65" smart TV

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
dannidines

55-65" smart TV

Indlæg af dannidines »

Hejsa folkens,

Jeg har været lidt uheldig (fik tabt/stødt det, og nu er skærmen "flimret) med det gamle Tv, og skal nu til, at se mig om efter et nyt.

Det gamle var et 50" Samsung Smart Tv, ikke nogen fancy hi-tech model, men HD, 100Hz, smart tv via kabel, LED osv.

Da jeg ikke er typen som vi have den dyreste model, men gerne vil have "lidt af det hele, til det halve i pris," så kigger jeg mig om efter et budget/mainstream Smart Tv med en anseelig størrelse skærm :)

Jeg har kig på mærkerne:

Sony
Phillips
LG
Samsung

Jeg har ikke krav til 4K, men det skal være HD, WiFi er lige meget, men smart Tv skal det være, 3D, arh hva, det'li'meget, skal være mellem 55-65" og må koste "Max" 8000kr

Markedet bugner med tilbud i denne tid har jeg opdaget, så tænker jeg søger lidt erfaring blandt mine venner på forum, hvilke mærker har I og har I et highend, eller budget model som jeg søger.

Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
13
Indlæg: 3383
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 238 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af BWJ »

Her går du ikke galt i byen https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemme ... 15-led-tv/ samtidig får du 2 års ægte garanti, og er modellen ikke lige dig kan du bytte til du er tilfreds.
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.
bennylar
Stoker XI
Stoker XI
9
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Har takket: 104 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af bennylar »

Du får 3 års garanti hvis du melder dig ind og får nyheder på mail.. :wink:
jeg kan kun anbefale hifiklubben, har handlet der de sidste 27 år ca.. aldrig bøvlet med noget efter en handel.. :)
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif
Brugeravatar
DBS
Stoker XI
Stoker XI
11
Indlæg: 546
Tilmeldt: 17 mar 2013 17:02
Mit fyr: 8Kw Scotte VP / 16Kw Scotte pillefyr
Areal: 218m2+36m2 kælder
Brændsel: 8mm
Årligt forbrug: 5,8ton
Geografisk sted: Silkeborg
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af DBS »

For et par år siden købte jeg mellem jul og nytår, på tilbud i Elgiganten et 55" Samsung, måske du kan vente til udsalgs tiden ?

Og så er Samsung blevet et brand godt mærke icon_cheesygrin.gif
pendec

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af pendec »

D. 25/nov så er det black friday, du kan være heldig at spare lidt ekstra hvis du kikker lidt rundt der. Pricerunner samler en masse butikkers tilbud den dag, resten hører du sikkert om .

dannidines

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af dannidines »

Hejsa gutter,

Black Friday havde jeg ikke tænkt på, men er helt opmærksom på tilbud - vil ikke betale vejledende udsalgspris for et fjernsyn, så nødvendigt er det ikke for mig, at jeg haster ud og impulskøber :D

Gode indspark vedr. forhandler og garantiforhold samt erfaringer, det er jo lige så vigtigt som prisen vil jeg mene.

Jeg har lige haft et Samsung 50", og var godt tilfreds, men prøver bare at holde mig åben for input - de mærker jeg lister virker som dem er der mest "in."

Jeg tror jeg vil se tiden an, skrive tilbudspriser ned på mærke/model og holde et vågent øje ;)
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af Tom_AT »

I det prisleje og den størrelse, så prøv lige at tage et kig på noget LG. Synes man får lidt mere billedkvalitet for pengene.
calle

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af calle »

Købte LG sidste år i julen hos Power. 65 " og 4 K - naturligvis icon_cheesygrin.gif

LG,s prisbelønnede webdel, er virkelig lækker og brugervenlig. Remoten fungerer som en trådløs pegepind 8)

Jeg har aldrig haft så meget glæde af et TV, hvilket primært skyldes webdelen.

Venlig hilsen
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af Tom_AT »

Jeg må tilstå. Købte mig også et LG i sommers. Ikke en voldsomt dyr model. Men blev nødt til at have et 65" :)

Det WebOS spiller bare. På mit TV som er sidste års model er det 2.0. Nye er 3.0 som skulle være endnu bedre.

Naboen droppede også sit Samsung 50" til ca 8000,- til fordel for et LG 55" i ca samme prisleje. Der er en verden til forskel i billedkvalitet. Til LG's fordel ;)
dannidines

Re: 55-65" smart TV

Indlæg af dannidines »

Hej Calle,

Jeg har læst en del om LG, hvorfor det kom med i min betragtning.

Nu er det budget model jeg søger, kan du huske hvad din model kostede/og model nummer?!

Jeg har ikke kigget på et LG endnu, IRL, men vil gerne sammenligne det med et Sony Bravia, det er nok de to mærker der fører lige nu :)
calle skrev:Købte LG sidste år i julen hos Power. 65 " og 4 K - naturligvis icon_cheesygrin.gif

LG,s prisbelønnede webdel, er virkelig lækker og brugervenlig. Remoten fungerer som en trådløs pegepind 8)

Jeg har aldrig haft så meget glæde af et TV, hvilket primært skyldes webdelen.

Venlig hilsen

Besvar