Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Overnatning Nordjyske.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Overnatning Nordjyske.

Indlæg af Lintz » 22 jul 2016 19:16

Hej Alle.

I uge 31 syntes konen at det åbenbart er skæggere at rende rundt med en flok krikker end at være sammen med sin dejlige mand :wink:

Derfor sidder jeg og overvejer om jeg skulle tage datteren på 11 med på en lille motorcykel tur med en enkelt overnatning.

Kunne forestille mig at vi følger Limfjorden fra øst mod vest, finder noget overnatning i området vest/nord for Skive eller i Thy. Hvorefter at vi forsætter op til Skagen og derefter ned mod Hals og hjem.

Nogle af jer Stoker-frænder som er bekendt med et mindre hotel/motel i landlige omgivelser på nævnte kanter. Må meget gerne være mc-venlig (I ved - Der hvor kro-fatter selv tilbyder at motorcyklen skal låses inde i garagen)

Prisen er ikke så vigtigt når det kun gælder en enkelt overnatning.

Et godt morgenbord samt et fornuftigt menu-kort til aftensmaden gør ikke noget.

Skal siges at vi er bekendt med Hotel Højgården i Slettestrand - Absolut et besøg værd.
Men er der andre ???
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Bjarne B.
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 777
Tilmeldt: 27 nov 2011 12:09
Mit fyr: Atmos 32 og Scotte 16kw
Areal: 166 + 100
Brændsel: træ og piller
Geografisk sted: Nordjylland
Givet likes: 11 gange
Modtaget likes: 15 gange

Re: Overnatning Nordjyske.

Indlæg af Bjarne B. » 22 jul 2016 22:37

Jeg kan ikke lige svare på dit spørgsmål, men tror du ikke, at i skal have en overnatning mere i det nordligste Danmark? Der er langt fra Thy til Skagen og hjem, hvis i også skal se lidt på turen.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Overnatning Nordjyske.

Indlæg af Lintz » 22 jul 2016 22:43

Bjarne B. skrev:Jeg kan ikke lige svare på dit spørgsmål, men tror du ikke, at i skal have en overnatning mere i det nordligste Danmark? Der er langt fra Thy til Skagen og hjem, hvis i også skal se lidt på turen.
Måske - Men turen er såmænd heller ikke planlagt i detaljer endnu, så det kan da godt være der skal være en overnatning omkring Skagen.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar