Den nye Mission Impossible sparker bagdel :)

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
nemocharley

Den nye Mission Impossible sparker bagdel :)

Indlæg af nemocharley »

Så er det sagt. Vil I have et godt actionbrag i biffen så er Mission Impossible 5 et godt bud.

her er en lille anmeldelse fra en af mine filmnørd-venner: "Den 5. Mission Impossible film er en af seriens bedste. Filmen hopper fra det ene sindssyge stunt til det næste alle sammen udført at en vanvittig og nærmest besat Tom Cruise. For mig er filmens stjerne dog Rebecca Ferguson. Wow! Hun ser godt ud, oser af karisma og ikke mindste så kicker hun solid røv! Det fede ved filmen er, at stunts og actionsekvenserne har en minimal brug af CG og de virker meget ægte. Det gør, at man virkelig sidder på kanten af sit sæde flere gange filmen igennem. Solid summer blockbuster der dog ikke revolutionerer genren på nogen måde, men jeg var underholdt og lidt til. Og fedt at se en kvindelig actionhelt få så meget plads. Man kommer helt til at tænke på 80ernes actionkvinder!
Med Mission Impossible: Rogue Nation og tidligere i år Mad Max Fury Road kan man se en ny tendens indenfor actionfilmen; CG er på vej ud og rigtige stunts er på vej tilbage. Jeg håber dette en tilbagevendende til actionscener a la
Indiana Jones ( ikke den 4.) og væk fra actionscener a la Transformers med grim CG all vegne som efterlader én kold. Tilbage til action som man føler noget for. I den nye Mission Impossible suger det i maven når man ser motorcyklerne drøne afsted og det er fordi det er rigtige mennesker på rigtige motorcykler der udfører rigtige stunts og ikke blot noget der er lavet på en computer og som man derfor ikke føler noget for. Dette er en god udvikling som jeg håber fortsætter." - citat slut.

Brugeravatar
Aaen
Stoker XV
Stoker XV
12
Indlæg: 1392
Tilmeldt: 16 mar 2012 17:12
Mit fyr: Fjernvarme/brændeovn
Areal: 200
Fremviser gerne i postnummer: 9330
Geografisk sted: 9330 Dronninglund
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Den nye Mission Impossible sparker bagdel :)

Indlæg af Aaen »

Enig.
Så den i torsdags og blev osse positivt overrasket.
Ud over ovennævnte, kan jeg tilføje at Tom har fået en makker, side kick om man vil. Det fungerer godt og ikke for overdrevet. Det skal siges at jeg ikke har set 4-eren, så jeg ved ikke om.han osse har en makker der.
nemocharley

Re: Den nye Mission Impossible sparker bagdel :)

Indlæg af nemocharley »

jeremy renner er også med i 4eren. Ligeså Simon Pegg - https://en.wikipedia.org/wiki/Mission:_ ... t_Protocol - Paula Patton var female lead i 4eren. Hende den svenske hovedrolle indehaver gør det virkelig godt i 5eren.

Besvar