Gasgrill

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
JFinderup
Stoker XIV
Stoker XIV
11
Indlæg: 994
Tilmeldt: 24 mar 2013 17:09
Mit fyr: Atmos D14P & A25
Areal: 146 + 94 kælder Opv.
Brændsel: Solvarme og Derome træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3100
Dagligt forbrug: 12
Årligt forbrug: 7,5 ton
Geografisk sted: Hornbæk
Har takket: 58 gange
Blevet takket: 39 gange

Re: Gasgrill

Indlæg af JFinderup »

Jeg valgte en Weber Spirit 320 Premium
Jeg er glad for de 3 brændere - det er godt når man vil stege med indirekte varme ved af slukke for den midterste og have jævn varme på begge sider og sikre en ens varmefordeling.
Sidebrænderen bruger jeg aldrig og har fortrudt den ekstra omkostning

Min indre jyde var også udfordret ved at vælge Weber men jeg snublede over denne anmeldelse og blev omvendt
Den giver et godt indblik i hvad man skal være opmærksom på og hvad man egentlig får for nogle af de flere penge den koster.

Omkring rengøring så er google/youtube din ven. Der findes mange gode videoer om emnet - også fra weber
Hilsen Finderup

Solvarme: VVFS; 80 H-rør & 500l akkutank, 2 stk. TA-UVR63 Styringer, TA DL-BC, TA CMI Data Logger.
Pillefyr: Atmos D14P, A25 brænder, 1000 l pilletank

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 27 gange
Kontakt:

Re: Gasgrill

Indlæg af Oldgaard »

Har også købt en Spirit 320, var ellers på samme måde som Hr. [tag]JFinderup[/tag] lidt luren ved prisen, men efter at fruen ( økonomiministeren i huset) og jeg var ude og se lidt på de forskellige, deriblandt Charbroil, var vi sikre på at det igen skulle være en weber, kvaliteten var der simpelthen for stor forskel på, det samme med udstyret til de forskellige, der kan man jo få 10* mere udstyr til en weber en F.eks. Charbroil, samt skulle noget gå i stykker, så er det meget nemmere at få reservedele til weberen.

Ps. kom til at købe pizzaovnen til 57cm som er på bud hos jem&fix for tiden i dag, så helt glemt er kulgrillen ikke :lol:
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Besvar