Fy for pokker en rulle....Lintz skrev:
Her er den så... kranen.
http://www.liebherr.com/CC/en-GB/region ... 13334_1841
I brochuren skrives der om en Hook-hight (kroghøjde) på op til 1100 m.
Så mon ikke det siger lidt omkring bygningens højder - Som er hemmeligt.....
Lintz, ka du forklare?
-
- Stoker XVIII
- 14
- Indlæg: 4479
- Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
- Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
- Areal: 200kvm+ 60kvm
- Brændsel: Træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 8830
- Dagligt forbrug: 30,8
- Årligt forbrug: 6 tons
- Geografisk sted: 8830 Tjele
- Har takket: 22 gange
- Blevet takket: 12 gange
Lintz, ka du forklare?
- Lintz
- Stoker Pro Engel
- 12
- Indlæg: 7985
- Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
- Har takket: 1380 gange
- Blevet takket: 796 gange
Lintz, ka du forklare?
Såmænd ikke så vildt igen - Mange af Liebherrs "Crawler-cranes" kører med over 1000 m på rullen. Den største med 2100 mLandlyst skrev:
Fy for pokker en rulle....
Og jeg gætter på at den kun kommer til at køre singel-skåret, da den vist trækker 18,000 kg pr part.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
-
- Stoker XVIII
- 14
- Indlæg: 4479
- Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
- Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
- Areal: 200kvm+ 60kvm
- Brændsel: Træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 8830
- Dagligt forbrug: 30,8
- Årligt forbrug: 6 tons
- Geografisk sted: 8830 Tjele
- Har takket: 22 gange
- Blevet takket: 12 gange
Lintz, ka du forklare?
Ja okay okay.... Jeg tænkte lige hvis den lige skulle skæres en tre-fire-fem gange....Lintz skrev:
Såmænd ikke så vildt igen - Mange af Liebherrs "Crawler-cranes" kører med over 1000 m på rullen. Den største med 2100 m
Og jeg gætter på at den kun kommer til at køre singel-skåret, da den vist trækker 18,000 kg pr part.
-
- Stoker X
- 11
- Indlæg: 414
- Tilmeldt: 29 mar 2013 20:20
- Mit fyr: Woody
- Areal: 250
- Brændsel: Træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 6862
- Årligt forbrug: 6
- Har takket: 7 gange
- Blevet takket: 16 gange
Re: Lintz, ka du forklare?
Så er der vist en episode mere, som kræver forklaring. Denne gang på dansk grund
http://ekstrabladet.dk/112/kran-vaeltet ... us/5549596
http://ekstrabladet.dk/112/kran-vaeltet ... us/5549596
- Lintz
- Stoker Pro Engel
- 12
- Indlæg: 7985
- Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
- Har takket: 1380 gange
- Blevet takket: 796 gange
Re: Lintz, ka du forklare?
Hold da op, jeg er helt beæret over at skulle forklare alle kranuheld her i hele verden. Men dette ser bare ud til at være et uheld med en lastbilkran der har været for langt ude med byrden. Sansynligvis en der har nogle år på bagen, nye kraner kan man næsten ikke "snyde systemet"Knaldperlen skrev:Så er der vist en episode mere, som kræver forklaring. Denne gang på dansk grund
http://ekstrabladet.dk/112/kran-vaeltet ... us/5549596
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
-
- Stoker XVIII
- 14
- Indlæg: 4479
- Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
- Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
- Areal: 200kvm+ 60kvm
- Brændsel: Træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 8830
- Dagligt forbrug: 30,8
- Årligt forbrug: 6 tons
- Geografisk sted: 8830 Tjele
- Har takket: 22 gange
- Blevet takket: 12 gange
Re: Lintz, ka du forklare?
Hehe ja men det burde ikke kunne ske det der... For han har jo kommet inde fra med byrden så den burde have slået fra inden den vippede, med mindre han ikke har haft benene helt ude, men det kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle, der er jo plads nok og de er der jo endnu... Men kan jo være en teknisk fejl... Hvor lastbegrænseren er gået i udu... Men det finder AT ud af...
- Lintz
- Stoker Pro Engel
- 12
- Indlæg: 7985
- Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
- Har takket: 1380 gange
- Blevet takket: 796 gange
Re: Lintz, ka du forklare?
Som du kan se [tag]Knaldperlen[/tag] så har min tekniske supervisor bidraget med sin viden - Hvad mere kan jeg tilføje ?Landlyst skrev:Hehe ja men det burde ikke kunne ske det der... For han har jo kommet inde fra med byrden så den burde have slået fra inden den vippede, med mindre han ikke har haft benene helt ude, men det kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle, der er jo plads nok og de er der jo endnu... Men kan jo være en teknisk fejl... Hvor lastbegrænseren er gået i udu... Men det finder AT ud af...
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.