Nogen landmænd med søer?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
pendec

Nogen landmænd med søer?

Indlæg af pendec »

Jeg er blevet sat lidt på en opgave.

Jeg søger nogle foderpiller til diende søer (so.die.cops) som angiveligt skulle leveres i løsvægt fra DLG, der har jeg så spurgt og DLG butikken kender ikke disse so-die-cops,socops eller hvad de kaldes. Foderpillen er ca. 12-15mm i diameter.

Er der en landmand her som genkender navnet? De skulle være den perfekte erstatning til gnavere (altså ikke grise), og skulle desværre kun leveres som løsvægt per tons. Så ville jeg bare høre DLG og man slet ikke kan få 15 el. 25kg sække af dem, så man stadig kunne redde dem til de ca. 3kr/kilo (har jeg hørt/læst).

De sælges hos få dyreforhandlere, dog til en fin merpris af 15-30kr/kilo, og det er sgu for vildt at betale.

Så jeg søger korrekt navn, evt. link til hvor de købes, hvis ikke DLG , og forhåbentlig til rimelig priser ;)

Brugeravatar
thoken
Supporter
Supporter
16
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 21 nov 2007 10:21
Mit fyr: scotte/dor 10 kw
Areal: 140 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Årligt forbrug: 3,5 t
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 98 gange
Blevet takket: 46 gange

Nogen landmænd med søer?

Indlæg af thoken »

pendec skrev:Jeg er blevet sat lidt på en opgave.

Jeg søger nogle foderpiller til diende søer (so.die.cops) som angiveligt skulle leveres i løsvægt fra DLG, der har jeg så spurgt og DLG butikken kender ikke disse so-die-cops,socops eller hvad de kaldes. Foderpillen er ca. 12-15mm i diameter.

Er der en landmand her som genkender navnet? De skulle være den perfekte erstatning til gnavere (altså ikke grise), og skulle desværre kun leveres som løsvægt per tons. Så ville jeg bare høre DLG og man slet ikke kan få 15 el. 25kg sække af dem, så man stadig kunne redde dem til de ca. 3kr/kilo (har jeg hørt/læst).

De sælges hos få dyreforhandlere, dog til en fin merpris af 15-30kr/kilo, og det er sgu for vildt at betale.

Så jeg søger korrekt navn, evt. link til hvor de købes, hvis ikke DLG , og forhåbentlig til rimelig priser ;)


Hej.
Fuck din hamster får travlt, hvis du er nødt til at købe et helt ton icon_cheesygrin.gif

Undskyld, kunne ikke lade være.
Held og lykke med at finde produktet.

Mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere.
http://stokercloud.dk/dev/thoken.html
Besvar