Digital post.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
13
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Har takket: 200 gange
Blevet takket: 238 gange

Digital post.

Indlæg af BWJ »

MichaelK skrev:På byggepladsen er vi gået 100% digitalt. Jeg er udstyret med en tablet PC med internetadgang, og
modtager alt tegningsmateriale som PDF filer. Kommunikation med kunderne foregår direkte på
mail, og med billeder taget med tabletten, og videresendt til bygherre, arkitekt, eller ingeniør. Det
fungerer rigtig godt, og alt materialet er lige ved hånden. Når man så samtidigt har fuld adgang til
informationssøgning på internettet, så får produktiviteten et gevaldigt hak opad. Det er ikke længere
nødvendigt at foretage lange telefonsamtaler, med spørgsmål om alt muligt. Informationerne er lige
ved hånden.
Senest er vores timeindberetninger overgået til en rent digital løsning. Timesedler på papir er nu en
saga blot, og kan nu indberettes via smartphone, PC, eller tablet. Det kan snart ikke blive nemmere :great:
Ja det er s.... smart, det bruger vi også, lige så lidt smart er det, når teleudbyder af den ene eller anden grund har fejl på net, eller hvis PC/tablet stjæles, eller får virus - så er man skudt tilbage til 70èrne :lol:
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
16
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Har takket: 334 gange
Blevet takket: 333 gange

Digital post.

Indlæg af MichaelK »

Til 70'ere ligefrem? Det var langt....

Plotter til udskrift af tegninger, og timesedler på papir, er jo trods alt heller ikke pakket
længere væk, end de kan findes frem igen :great:


Mvh.

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain
Besvar