Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

dansk vvs center

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 39 gange

dansk vvs center

Indlæg af J-B » 30 jan 2014 11:23

Lamborg, tror vi er enige :great: men har selv prøvet at stå i samme situation og det er ikke sjovt :cry:


Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

dansk vvs center

Indlæg af lamborg » 30 jan 2014 11:26

Fuldstædigt rigtigt Tom .. Dem må vi heller ikke glemme det har jo menneskelige omkostninger for en masse ansatte levrandører investere osv når sådan noget sker. Må håber at der er nogen der overtager og driver det videre..
Det ved jeg JB det var heller ikke for at hakke min ven :-)
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

dansk vvs center

Indlæg af Landlyst » 30 jan 2014 21:05

J-B skrev:Skal vi nu ikke lige klappe hesten :oops:
Der er nok ikke nogle der ved hvad der er grund til det :(
Det er noget lort, det der er sket, men der er ikke grund til at træde på en mand der ligger ned og lave sjov med det :(
Der hvis ikke nogen af os som kender Levi/Søren som vil træde på ham :shock: Og vi laver jo ikke sjov med det som er sket, det er sgu surt for Ham, De ansatte og kunder som er i klemme... Men er helt sikker på at Levi smiler over vores fjollerier... icon_cheesygrin.gif Det skal være sjovt og livet går videre... Det er hverken første eller sidste gang et firma lukker af den ene eller anden årsag... Nogle gange kan man bare undres rigtigt meget over årsagen.... Og her er der tale om en mand (troede sgu aldrig jeg skulle sige det om ham :shock: ) som ved en hel masse om det som han solgte og havde en ekstremt god kundetække, men uden at være for meget sælgertræls... Han ville gerne sælge ingen tvivl om det, men han ville også heller sige nej, end at få en utilfreds kunde... :great:

Og jeg er helt sikker på at vi ikke har set det sidste til ham.... Han vender stærkt tilbage... :great:

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

dansk vvs center

Indlæg af Tom_AT » 30 jan 2014 21:15

Uden jeg kender for meget til sagen/sagerne, så gik det jo også galt for Karsten og Benekov så vidt jeg husker. Også en mand med de bedste intentioner og som ydede og stadig yder en kanon god service. Men det er bare ikke altid nok.

mrjyden
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 250
Tilmeldt: 12 okt 2008 18:38
Mit fyr: Mgm junior
Areal: 140
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 9750
Geografisk sted: nordjylland

dansk vvs center

Indlæg af mrjyden » 01 feb 2014 16:41

er det ikke sådan at nbe har været medejer af dansk vvs center så vidt jeg kan læse så kim - Jannich - Preben - og søren
kan det være nu at nbe også har problemmer med banke nu de lukker ned for dansk vvs center som var en god og service minde butikker man må jo frygte at den nye fabrik nbe er ved og etable i sæby måske ikke går så godt nu at dansk vvs center bliver lukket af banken


skova
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 11
Tilmeldt: 02 jul 2013 20:49

dansk vvs center

Indlæg af skova » 01 feb 2014 16:50

mrjyden skrev:er det ikke sådan at nbe har været medejer af dansk vvs center så vidt jeg kan læse så kim - Jannich - Preben - og søren
kan det være nu at nbe også har problemmer med banke nu de lukker ned for dansk vvs center som var en god og service minde butikker man må jo frygte at den nye fabrik nbe er ved og etable i sæby måske ikke går så godt nu at dansk vvs center bliver lukket af banken
Det er vist noget opspind det der - julemanden gik også konkurs men der kom gaver til alverdens børn tiltros :-)

NBE lavede 14 mill i overskud i 2013 og har en egenkapital på over 100 mill. mon ikke det går selv om de taber lidt på DVC :-)

Der er mange ting som vi ikke hører noget om. Der er som bekendt altid to sider af samme sag :-)

/S

Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Modtaget likes: 440 gange

dansk vvs center

Indlæg af John Skov Jensen » 01 feb 2014 20:00

Pis
Det er bare så ærgerligt at dette er sket. Søren var en af "the Good Guys" der ikke udelukkende er sat i verden for at malke kunderne mest muligt mens de tænker på max profit.
Han og hans stab var rådgivende og service mindede til fingerspidserne. Både før en handel, men i bemærkelsesværdig grad også efter at handlen var afsluttet.

Fandens også!

Søren, jeg ønsker dig god vind fremad med dit professionelle virke, og håber du fortsat vil være en aktiv bruger herinde når du igen får overskuddet til det.

Brugeravatar
JFinderup
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 994
Tilmeldt: 24 mar 2013 17:09
Mit fyr: Atmos D14P & A25
Areal: 146 + 94 kælder Opv.
Brændsel: Solvarme og Derome træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3100
Dagligt forbrug: 12
Årligt forbrug: 7,5 ton
Geografisk sted: Hornbæk
Givet likes: 58 gange
Modtaget likes: 39 gange

dansk vvs center

Indlæg af JFinderup » 02 feb 2014 00:28

Jeg har talt med Søren i dag og han er meget påvirket over situationen.
Vi er mange kunder, som også er kommet i klemme, men han tager gerne dialogen med os. Det er meget prisværdigt – trods hans egne problemer prioriterer han også sin tid til dialog – jeg kan kun opfordre andre til at tage kontakt til ham og få hans syn på sagen – han har valgt at tage situationen med rejst pande og det må man tage hatten af for.
Hans juridiske situation gør at han dels er handlingslammet og dels skal være forsigtig med offentlige udtalelser.
Hvem der har valgt at trække stikket ud og hvorfor vil kun fremtiden vise – der kan spekuleres over mange scenarier men hvad hjælper det? Kvalitet, service og pris hænger som regel sammen og det er kun få steder man får (eller kunne få) lave priser, god kvalitet og god service. Måske er det også vores skyld fordi, vi jagter de billige priser, og presser leverandørerne? (Jeg kan ikke klare de kunder der brokker sig over servicen i Netto. Der er jo en årsag til at varerne er billigere der …)
Inden man vælger at sælge sine NBE aktier, kunne man også overveje at sælge sine aktier i banken der smækkede kassen i – nå ikke mere benzin på det bål. Håber dette blot er en ”simpel” risiko afdækning fra bankens side og ikke et led af en fjendtlig virksomheds eller magt overtagelse. Jeg vil i hvert fald være mere forsigtig med mine indkøb i fremtiden. Jeg håber at vi perlegrus VVS’er snart får glæde af Sørens bidrag til meningsudvekslingen igen - selvom alle ikke er enige med ham så må forskeligheden være det som sikrer kvaliteten i dialogen og diskussionerne på dette site.
Hilsen Finderup

Solvarme: VVFS; 80 H-rør & 500l akkutank, 2 stk. TA-UVR63 Styringer, TA DL-BC, TA CMI Data Logger.
Pillefyr: Atmos D14P, A25 brænder, 1000 l pilletank


Besvar