Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

grundfoss alpha 2

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
lille_smed
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1312
Tilmeldt: 10 feb 2010 19:24
Mit fyr: scotte
Areal: 238 + 20 kælder +150
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8781
Årligt forbrug: 6 tons træpiller
Geografisk sted: 10 km uden for horsens stenderup 8781
Modtaget likes: 13 gange

grundfoss alpha 2

Indlæg af lille_smed » 02 jan 2014 09:18

hej

jeg vil bare lige sige til jer som tænker på at skifte jeres pumper ud til grundfoss alpha 2,, hvis i gør det .. så skal i kun sætte dem et sted hvor det ikke er for koldt .. for der dannes kondens inde en styre delen .. som så brænder af.. jeg har en som er brændt af .. og det var lige ved at ske igen.. da det var meget dis i luften for noget tid siden. .. men nået at få de en tørret op inden .. .. fyret står i uopvarmet værksted.. så skal i brug denne pumpe .. så skal den monteres et sted hvor det ikke er for koldt ..


levi

grundfoss alpha 2

Indlæg af levi » 02 jan 2014 09:33

lille_smed skrev:hej

jeg vil bare lige sige til jer som tænker på at skifte jeres pumper ud til grundfoss alpha 2,, hvis i gør det .. så skal i kun sætte dem et sted hvor det ikke er for koldt .. for der dannes kondens inde en styre delen .. som så brænder af.. jeg har en som er brændt af .. og det var lige ved at ske igen.. da det var meget dis i luften for noget tid siden. .. men nået at få de en tørret op inden .. .. fyret står i uopvarmet værksted.. så skal i brug denne pumpe .. så skal den monteres et sted hvor det ikke er for koldt ..
Der er ikke noget elektronik der kan lide kondens.

lille_smed
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1312
Tilmeldt: 10 feb 2010 19:24
Mit fyr: scotte
Areal: 238 + 20 kælder +150
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8781
Årligt forbrug: 6 tons træpiller
Geografisk sted: 10 km uden for horsens stenderup 8781
Modtaget likes: 13 gange

grundfoss alpha 2

Indlæg af lille_smed » 02 jan 2014 10:03

nej det ved jeg.. men jeg syntes ikke helt den del af pumpen er helt gemmen tænkt.. og slet ikke at man ikke kan købe en ny løs del .... da selve pumpen ikke fejler noget..


Besvar