Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

SIG DET VIDERE

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

SIG DET VIDERE

Indlæg af BWJ » 09 nov 2013 16:47

Tom_AT skrev:Så prøver jeg igen.
Hvorfor overhovedet blande indvandrer-debatten ind i denne tråd. Det er jo helt hen i vejret.
Det drejer sig om hjemløse danske statsborgere som man forsøger at hjælpe.
Hmm. jeg kunne også prøve igen.
det handler IKKE om vore egne, og i den grad slet ikke vore veteraner, hvad F..... ligner det at danske hjemløse, veteraner, syge, ældre mfl. ikke kan få den nødvendige hjælp, fordi der ikke er råd, de har alle bidraget til den fælles kasse.
Det der tænder mig af, er at der skal oprettes varmestuer til fremmede, som kun kommer af én grund "jagtmarker" og gratis logi.
Jeg mener det er hamrende forkert at vi ikke kan sørge ORDENTLIGT for vores egne, før vi skal spille store velgørere, havde den del været 100% på plads, kunne de lave varmestuer på hvert hjørne, MEN problemet er at der IKKE er sørget for vor egne.
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.


pejle
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 288
Tilmeldt: 12 aug 2011 23:03
Mit fyr: Orlan Gasogen 40kw
Areal: 200 + 100
Brændsel: Primært briketter
Fremviser gerne i postnummer: 8722
Dagligt forbrug: 2-4 pakker
Årligt forbrug: 10 paller
Geografisk sted: Hedensted
Modtaget likes: 2 gange

SIG DET VIDERE

Indlæg af pejle » 09 nov 2013 21:37

Bare lige en tanke... hvor mange danske statsborger som ikke lider af psykisk betonet sygdom er hjemløse uden at det er deres eget valg?

Godt så... er det måske så ikke der vi skal tage fat og så støtte de mennesker med et bedre lægefagligt tilbud. Desværre kommer man ikke langt i den branche med de 16mia som vores udlandsbistand udgør p.t.
Pas på sarkasme og ironi kan være brugt.

rs2000
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 92
Tilmeldt: 05 jun 2013 14:44

SIG DET VIDERE

Indlæg af rs2000 » 09 nov 2013 22:47

BWJ skrev:
Hmm. jeg kunne også prøve igen.
det handler IKKE om vore egne, og i den grad slet ikke vore veteraner, hvad F..... ligner det at danske hjemløse, veteraner, syge, ældre mfl. ikke kan få den nødvendige hjælp, fordi der ikke er råd, de har alle bidraget til den fælles kasse.
Det der tænder mig af, er at der skal oprettes varmestuer til fremmede, som kun kommer af én grund "jagtmarker" og gratis logi.
Jeg mener det er hamrende forkert at vi ikke kan sørge ORDENTLIGT for vores egne, før vi skal spille store velgørere, havde den del været 100% på plads, kunne de lave varmestuer på hvert hjørne, MEN problemet er at der IKKE er sørget for vor egne.

Ja ens stolthed kan være en sjov størrelse, din er meget lille at høre på....

Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

SIG DET VIDERE

Indlæg af BWJ » 09 nov 2013 22:53

rs2000 skrev:

Ja ens stolthed kan være en sjov størrelse, din er meget lille at høre på....
??????? new20 ???????
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.

rs2000
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 92
Tilmeldt: 05 jun 2013 14:44

SIG DET VIDERE

Indlæg af rs2000 » 09 nov 2013 22:58

Ja skal prøve så du også forstår.

Om du så skød med spredehagl, så er du så langt fra målet at det gør helt ondt, du vil blot ikke indrømme/anerkende de.


Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

SIG DET VIDERE

Indlæg af BWJ » 09 nov 2013 23:01

rs2000 skrev:Ja skal prøve så du også forstår.

Om du så skød med spredehagl, så er du så langt fra målet at det gør helt ondt, du vil blot ikke indrømme/anerkende de.
Fatter ikke hvad du snakker om ??
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.

rs2000
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 92
Tilmeldt: 05 jun 2013 14:44

SIG DET VIDERE

Indlæg af rs2000 » 09 nov 2013 23:05

Nej det havde jeg godt på fornemmelsen, sov godt..

Bri_Jac
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 813
Tilmeldt: 02 jun 2010 10:36
Mit fyr: pt i lejet rækkehus med gasfyr :-(
Areal: 110
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Geografisk sted: Pedersborg, Sjælland
Givet likes: 322 gange
Modtaget likes: 42 gange

SIG DET VIDERE

Indlæg af Bri_Jac » 10 nov 2013 21:15

lamborg skrev:Bri-Jac. Hvad for nogle pensionspenge ?? Den danske stat har ikke nogen konto stående hvor feks din folkepension står på . Det er vist kun Norge der har en kæmpe kasse de kalder pensionenspengene :-) Og hvorfor er det nødvendigt at vi er hårde og hver mk må klare sig selv . Ja jeg ved godt at de har stor suscce med det feks i USA hvor de jo ikke kender begrebet hjemløse og deres kriminalitet er uhyggelig lav .Og iflg dem selv er de noget at de mest menneske kærlige der findes og hjælper gerne hinanden så lad os da bruge dem som foregangs mænd i stedet for svensken. :-)
Det er sandt der ikke findes en konto til folkepensionen, men alligevel, vi betaler alle til folkepensionen og det forventes at vi kan få udbetaling en gang i fremtiden... Og på pensionsinfo.dk kan jeg da se hvad jeg kan forvente af denne pension.

Vi må være hårde overfor hvordan vi skal håndtere at indlændinge der ikke er med til at yde til vores velfærd vil kræve en del alligevel. Det har jo intet at gøre med hvordan det amerikanske system hænger sammen. Men om hvordan vi kan sikre den danske velfærd imod at "alle mulige uvedkommende" skal få adgang til dette uden selv at have indbetalt til det.

Brugeravatar
2009bokke
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 269
Tilmeldt: 28 maj 2011 17:35
Mit fyr: BIOMAX 16 TURBO intercooler
Areal: 151
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 3730
Årligt forbrug: 6000 KG

SIG DET VIDERE

Indlæg af 2009bokke » 10 nov 2013 21:30

ja i brokker jer over brændeafgift/afgiter på strøm/dyre biler/ jeg kunne blive ved......... !!!! vi er blevet det globale bistandskontor.

Jeg er totalt ligeglad om så de snylter falder døde om på gaden. og til jer naive pladder humanister så har i jo mulighed for at stemme liste Ø også kaldt enhedslisten eller andre røde, Radikale venstre er også et godt bud....

Jeg stemmer DF da der desværre ikke er nogen partier (endnu) der er mere til Højre....

Det er jo vandvittigt at folk fra fatige lande i EU kan med en kontrakt efter 14 dage modtage CPR nr og fuld offentlig forsørgelse resten af livet.

og til de hjemløse hvis de kunne komme til DK kan de sku også komme hjem igen.... send regningen til deres lands regering.

nemocharley

SIG DET VIDERE

Indlæg af nemocharley » 10 nov 2013 21:33

der er da danskernes parti hvis du er til decideret nynazisme?


Besvar