Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

4 KW nedregrænse hvorfor

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
pendec

Re: 4 KW nedregrænse hvorfor

Indlæg af pendec » 18 jul 2016 10:11

Lintz skrev:Bare til orientering så er tråden altså fra 2007 og trådstarter er ikke medlem af "banden" mere.
Jeg synes at have hørt om ham på nettet ret ofte de sidste år siden 2007, så måske fandt anonymous andet at lave end at sidde på et pillefyrs forum og valgte at hacke verden og IS istedet :) :evil: :great:


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: 4 KW nedregrænse hvorfor

Indlæg af Lintz » 18 jul 2016 10:20

pendec skrev:Jeg synes at have hørt om ham på nettet ret ofte de sidste år siden 2007, så måske fandt anonymous andet at lave end at sidde på et pillefyrs forum og valgte at hacke verden og IS istedet :) :evil: :great:
Tja - Det er jo aldrig helt til at vide om det er den samme :roll: - Kan vi så ligefrem påstå at han har trådt sine barnesko herinde :wink:
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 39 gange

Re: 4 KW nedregrænse hvorfor

Indlæg af J-B » 18 jul 2016 22:47

pendec skrev:Jeg synes at have hørt om ham på nettet ret ofte de sidste år siden 2007, så måske fandt anonymous andet at lave end at sidde på et pillefyrs forum og valgte at hacke verden og IS istedet :) :evil: :great:
Det kan være at det er derfor at anonymous er fyr og flamme sommetider, hvad ville verdenen være uden StokerPro :great:


Besvar