Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Hjælp til at finde Robotstøvsuger

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
sprutel
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 57
Tilmeldt: 18 maj 2010 19:08
Mit fyr: Baxi 1.5 med ilt
Areal: 120
Brændsel: Piller
Geografisk sted: Nord-vest Fyn
Givet likes: 1 gang

Hjælp til at finde Robotstøvsuger

Indlæg af sprutel » 10 dec 2012 17:24

coupegt skrev:vi har også en Roomba pet-series-ting til at køre rundt.
Konen er vældig glad for den, og den støvsuger da sådan set også ok hvis den får lov til at køre jævnligt (læs: hver dag eller hver 2.)
Vi har både langhåret kat og stor Schæfer der fælder helt vildt til tider - og det støvsuger den nu ok op.

Jeg synes bare, at rengøringen af Roomba tager næsten lige så lang tid som det tager for mig at støvsuge, og så er man jo lidt lige vidt.
Men som sagt, konen er meget glad for den.

den kører selv tilbage og lader op når den mangler strøm (hvis den kan finde basen - ellers går den kold et sted i huset og så må man ud og lede)

De nye er vist blevet bedre i navigationen (men så er prisen også 4K så vidt jeg ved). Vores model kører bare rundt på må og få, og det tager jo så noget tid.

En anden ting er larmen - ikke fordi den er super voldsom, men man gider nok ikke sidde i samme rum som den når den kører.
Hej.

Ja, den larmer, men hele ideen er jo at man lader den gøre arbejdet, når man ikke er hjemme.
Jeg tror ikke det er meningen at man skal stå og kigge på den, selv om det er fascinerende. icon_cheesygrin.gif
Venlig hilsen
Sprutel


Besvar