Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

censur

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
soc
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1158
Tilmeldt: 23 dec 2006 16:27
Mit fyr: Benekov vl 50
Areal: 120
Brændsel: gratis solsikkepiller samt smuld
Dagligt forbrug: rigeligt
Årligt forbrug: alt det det kræver
Geografisk sted: Nordjylland

censur

Indlæg af soc » 05 sep 2007 14:26

100% støtte til admin herfra.

Om banningen skal ophæves senere, finder vi sikkert en moden beslutning på.

Sådan må det være.
---- soc, også kaldet Stumpen. Nu ved i hvorfor c004.gif


Peter simonsen
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 30
Tilmeldt: 07 sep 2007 19:49
Mit fyr: Ikke udfyldt
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af Peter simonsen » 07 sep 2007 20:30

Nu er Hr. Ulrik hermansen og servteq absolut ingen helgen. Jeg som tidligere kunde hos ham forstår ude mærket at han (Ulrik hermansen) bliver udelukket fra dette forum. Jeg kan let nigge genkendene til hans totale mangel på alm respekt.

Hvis nogen skulle være interesseret i min/og min families historie med Hr. Ulrik Hermansen
står jeg gerne til rådighed i privaten med oplysninger.

Kh

Peter Simonsen

Brugeravatar
karlsen
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 65
Tilmeldt: 17 jun 2007 18:51
Mit fyr: Passat C1
Areal: 162 m2 m. ca. 23grad
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: 5 - 6 Tons
Geografisk sted: Nordjylland / Sulsted

Indlæg af karlsen » 08 sep 2007 06:38

Min personlig holding er at det er en hvis tone/regler, der skal overholdes på et online forum. Det er ikke sikkert at det er nogle af de regler der er ikke er skrevet ned, men man skal lige stikke fingeren i jorden og bruge sin fornuft.

Men skulle de ske at man kom til at overtræde en af de regler eller skrive i en tone som måske kunne misforståes, og man får en påtale fra admin, og man ikke retter sig efter det.
Skal man jo huske at det har sin pris, Og man måske får karantæne.
Så skal man jo ikke bare oprette en ny profil og blive ved med at køre samme stil. :evil:
Det er jo admin som står for forumet, så er det også ham der bestemmer, men hvis admin er flink spørger han sine Moderatorer om deres mening først.



Så må man som bruger bide i det sure æble og tage sin straf, sige undskyld, også må vi alle se om vi ikke kan komme vidre.
Så sagen om Censur, her på siden syntes jeg er kommet lidt forlangt, men ellers syntes jeg at Admin og Moderatorer, har gjort det rigtige. :great:


Besvar