Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Elforbundet

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
calle

Elforbundet

Indlæg af calle » 18 apr 2012 16:52

CamilaM » 18 Apr 2012, 15:55 skrev:Hej Alle Sammen...

Jeg kan rigtig godt lide ideen med at spare penge ved at skifte til et billigere el-selskab- jeg mener lige med el er der jo ikke lige frem kvalitetsforskelle ;-)

Men via elforbundet kan man bare ikke spare penge med det samme, og man har ikke så meget at skulle have sagt selv i processen.. Det ville jeg gerne have, så jeg var rigtig glad da jeg faldt over http://www.skiftel.dk

http://www.skiftel.dk kunne jeg se en oversigt over min muligheder og skifte direkte på sitet. Det tog mig måsek 5 min og jeg sparede 600 kr årligt :-)

Jeg tror Skiftel.dk er en ny side... Jeg syntes det var en meget smertefri process - men er der nogen af jer der kender til sitet??

MVH
Hej CamilaM

Man kan sikkert godt selv finde billigere el. Da jeg første gang skiftede elselskab, var det til det billigste selskab, jeg kunne finde på det tidspunkt. Problemet var bare, at efter et år steg deres pris, så jeg ligeså godt kunne have blevet hos DONG. Jeg ringede til elselskabet, og spurgte efter et godt tilbud, så jeg var fri for at skulle til at skifte selskab igen, MEN ingen rabat til far. Jeg tænkte bare: træls at skulle til det her hvert år, men der er vel ingen vej uden om ! I min søgen efter et nyt elselskab var det så, at jeg faldt over elforbundet.dk, der klarer tingene for mig til den rigtige pris og uden aflæsningsbesvær, refusion osv. :great:

Har lige fået certifikat og klistermærker til bilen fra Vindstød,der siger at far er CO2-neutral forbruger. Sammenholdt med, at far fyrer med CO2-neutralt brændsel er far vel en af de mest grønne i hovedstadsområdet - når vi altså lige ser bort fra firehjulstrækkeren med TDV6 og to sultne motorcykler, samt en større samling benzindrevne haveredskaber,som jeg nyder at lege med grin.gif

Venlig hilsen


Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

Elforbundet

Indlæg af Skiveren » 18 apr 2012 17:00

Ja Calle, jeg tænke det nu nok, du er lidt grøn i det... icon_cheesygrin.gif desvære, Calle, men jeg kunne ikke stå for fristelsen.. :blink:
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø

calle

Elforbundet

Indlæg af calle » 18 apr 2012 19:57

Skiveren » 18 Apr 2012, 17:00 skrev:Ja Calle, jeg tænke det nu nok, du er lidt grøn i det... icon_cheesygrin.gif desvære, Calle, men jeg kunne ikke stå for fristelsen.. :blink:
Siden det er dig min frænde, så OK :great: icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen


Besvar