Vi mænd er generelt et meget dygtig folkefærd - MEEEN - For selv den bedste vil det gå galt af og til, og hvorfor ikke så lave et lille indlæg om dette emne så vi kan sidde og grine lidt af hinanden.
Jeg er sikker på at I nok skal komme frem med et par gode historier hvis jeg lægger ud med en.
Sagen er den at jeg for et par minutter siden lavede noget som minde mig om en episode som jeg var ude for sidste eller forrige år.
Alle har nok prøvet at fylde gas på en af de "engangslightere" som faktisk godt kan fyldes op.
Når man står der med den lille gasflaske samt lighter og forsøger at fylde på, fiser en del af gassen ved siden af - ned på fingerne som er ved at fryse til is og man føler bare ikke at der komme en skid gas ind i lighteren.
Nå, men der stod jeg hen over håndvasken og fyldte på og fyldte på og fyldte på indtil at den for pokker måtte være fuld.
Lightergas er tungere end luft - En lighter tænder ikke særlig godt når gassen er kold og hjernen var vist slået fra

Lige pludselig var lighteren varm men gassen var stadig i håndvasken samt i afløb for det sagde bare lige pludselig "WUUUUFFFF"
Flammerne stod op omkring hovedet, helt op til loftet og det buldrede som en gal i afløbet........og jeg måtte undvære mine øjenbryn et stykke tid

Nogle der kan slå den ????