Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Askesuger

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Givet likes: 14 gange
Modtaget likes: 47 gange

Askesuger

Indlæg af HR LUCCA » 03 mar 2014 21:15

DBS skrev:Æv, der stjal du min ide icon_cheesygrin.gif , har overvejet det samme, således at jeg har "central støvsuger" i fyrrummet :great:
Du må godt låne ideen icon_cheesygrin.gif


Brugeravatar
Hellfire
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 132
Tilmeldt: 30 jan 2014 14:35
Mit fyr: Scotte Blackstar 1016 mini 10kw
Areal: 140 m2
Brændsel: Laxxå
Dagligt forbrug: 14-16,5 kg
Årligt forbrug: 3,0T
Geografisk sted: Norup , Jylland
Modtaget likes: 2 gange

Askesuger

Indlæg af Hellfire » 04 mar 2014 19:05

Hej

Har Idag købt askesugeren fra Biltema. Den er i orden suger meget godt larmer mindre end nogle jeg har hørt. God lang ledning :-) så nu er scotten rengjort . Skriftede piller i dag så der var en spandfuld tilbage i magasinet efter jeg lod fyret køre sig så Tom som muligt. Brugte aske sugeren til at suge pillerne op samt suge sneglen tom. Den er vild den maskine

Sulbaek
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 22 aug 2014 09:20

Askesuger

Indlæg af Sulbaek » 22 aug 2014 11:10

Skal have mig en askesuger icon_cheesygrin.gif Den fra Biltema ser ok ud (også ift hvad Hellfire skriver ovenover :wink: ) Er der andre der har erfaringer? :great: Jeg kan jo læse mig til, at nogen bare slet ikke er funktionelle nok - fx. den fra Harald Nyborg :roll:

nemocharley

Askesuger

Indlæg af nemocharley » 22 aug 2014 11:23

fik en fra vvs eksperten i julegave - den er udmærket, hvis du kan lide billigt skrammel - larmer ad helvede til, og skal renses efter hver rengøring. Men den gør hvad den skal - og har gjort det en lille fyringssæson nu.

Sulbaek
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 22 aug 2014 09:20

Askesuger

Indlæg af Sulbaek » 22 aug 2014 12:17

nemocharley skrev:fik en fra vvs eksperten i julegave - den er udmærket, hvis du kan lide billigt skrammel - larmer ad helvede til, og skal renses efter hver rengøring. Men den gør hvad den skal - og har gjort det en lille fyringssæson nu.
Se den havde jeg også kig på, men den har ikke ret høj effekt - så du har nok ret i at den ikke er den bedste investering. Jeg har haft lidt kig på denne http://www.biltema.dk/da/Hjem/Indretnin ... ger-84124/ eller denne http://www.multikoeb.dk/askesuger-1417/ ... tt-p220766


pendec

Askesuger

Indlæg af pendec » 22 aug 2014 13:44

@Sulbaek
Gå i Silvan, og der får du en askesuger som virker præcis som dem du linker til, og koster kun 395,- har brugt min hele 2013 sæsonen og den skal renses efter hvert brug men den virker og når filter er renset igen, så kører det bare der ud af ;)

nå, den fra biltema kan nok svare til det samme, hvis du henter selv, så er den jo 50kr billigere

Sulbaek
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 22 aug 2014 09:20

Askesuger

Indlæg af Sulbaek » 22 aug 2014 14:51

Den i Silvan kan jeg faktisk få for 299,- hvis jeg bestiller den I DAG :shock: .... Så tror jeg tager et sats på den! - og håber det bedste! :lol:

pendec

Askesuger

Indlæg af pendec » 22 aug 2014 15:04

Super pris, selv haraldskrald kan ikke slå den uden at kvaliteten bliver endnu dårligere og det kan den ikke blive på deres uden filter.

Sulbaek
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 22 aug 2014 09:20

Askesuger

Indlæg af Sulbaek » 22 aug 2014 15:29

pendec skrev:Super pris, selv haraldskrald kan ikke slå den uden at kvaliteten bliver endnu dårligere og det kan den ikke blive på deres uden filter.
Det er denne her http://eshop.silvan.dk/vare/bolig/braen ... ger-m-hjul du mener, ik'? :)

pendec

Askesuger

Indlæg af pendec » 22 aug 2014 15:38

jo, det er den som jeg har.. den larmer dog lidt men det er jo ikke så længe den kører og hjulene er også lidt skrøbelige ,klarer ikke hurtige træk i røret :) men ellers resten er til UG!


Besvar