Nyt Scotte 10 kW pillefyr, installatør til falster

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
Aske
Stoker I
Stoker I
10
Indlæg: 1
Tilmeldt: 03 feb 2014 17:02

Nyt Scotte 10 kW pillefyr, installatør til falster

Indlæg af Aske »

Hej Stockerpro medlemmer.

Jeg er ny i denne verden da jeg har bestemt mig for at nedlægge mit oliefyr for, at overgå til pillefyr. Jeg har gennem dette forum kunne få en del hjælp gennem tidligere tråde til hvilket fyr jeg skal have. Jeg er kommet frem til at jeg skal have et Scotte v. 10 med en solo på 320 liter. Jeg anser dette som passende da jeg har en forbrug på omkring 2000 - 2200 liter olie om året. Mit problem er at der egentlig ikke er nogen der forhandler Scotte på Falster, Lolland eller Sydsjælland. Alle de installatører jeg har snakket med vil ikke installere det da de ikke selv har solgt det. Er der nogle af jer der kender en der kan installere fyret for mig? Egentlig har jeg en i familien der sikkert godt kan hjælpe med at sætte det op, men jeg gætter på at det er lige så vigtigt at selve indstillingen af fyret bliver gjort ordentligt.

Takker på forhånd

Aske

Slettet 15549

Nyt Scotte 10 kW pillefyr, installatør til falster

Indlæg af Slettet 15549 »

Det er nu ikke så svært at installere hvis du følger de vejledninger du finder på nbe.dk så går det ikke helt galt
Aussieboy
Stoker VIII
Stoker VIII
14
Indlæg: 333
Tilmeldt: 03 feb 2010 13:03
Mit fyr: atmos dc 32s, oliefyr backup
Areal: 200
Brændsel: brænde
Geografisk sted: Falster
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 4 gange

Nyt Scotte 10 kW pillefyr, installatør til falster

Indlæg af Aussieboy »

Dickows vvs i Vesterborg-Horslunde gør.
Brugeravatar
Smut 25
Stoker XII
Stoker XII
16
Indlæg: 637
Tilmeldt: 02 jul 2007 18:24
Mit fyr: Scotte 10 kw blackstar 1016bs v7 styring
Areal: 178 dårlig isolering
Brændsel: 6 mm Barlinek..
Fremviser gerne i postnummer: 5450
Årligt forbrug: 7500kg
Geografisk sted: Roerslev Fyn
Blevet takket: 1 gang

Nyt Scotte 10 kW pillefyr, installatør til falster

Indlæg af Smut 25 »

Et godt valg
ville gerne hjælpe men puh der er langt til falster for og montere et fyr turen rager mig men tiden det bliver en lang dag
levi

Nyt Scotte 10 kW pillefyr, installatør til falster

Indlæg af levi »

Aske skrev:Hej Stockerpro medlemmer.

Jeg er ny i denne verden da jeg har bestemt mig for at nedlægge mit oliefyr for, at overgå til pillefyr. Jeg har gennem dette forum kunne få en del hjælp gennem tidligere tråde til hvilket fyr jeg skal have. Jeg er kommet frem til at jeg skal have et Scotte v. 10 med en solo på 320 liter. Jeg anser dette som passende da jeg har en forbrug på omkring 2000 - 2200 liter olie om året. Mit problem er at der egentlig ikke er nogen der forhandler Scotte på Falster, Lolland eller Sydsjælland. Alle de installatører jeg har snakket med vil ikke installere det da de ikke selv har solgt det. Er der nogle af jer der kender en der kan installere fyret for mig? Egentlig har jeg en i familien der sikkert godt kan hjælpe med at sætte det op, men jeg gætter på at det er lige så vigtigt at selve indstillingen af fyret bliver gjort ordentligt.

Takker på forhånd

Aske
Jeg kan godt skaffe dig en KANON dygtig montør der kører i dit område, - hvis du er Int. - så send mig en PB, - så skal jeg formidle kontakten.

Besvar