Vejrdata i v7

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
Bjarne

Vejrdata i v7

Indlæg af Bjarne »

Jeg tænkte om der er nogen der har en ide om, hvorvidt vejrtjenesten som er vist i V7 er gået død,- eller om der er en fejl et sted i systemet?

Sagen er den at mine vejrdata har været 100% det samme døgnet rundt i nu 2 måneder, og alle ved jo at vejret har været pænt forskelligartet i den periode.

I det tilfælde, man vil køre på vejrkompensering er det jo komplet ubrugeligt. ;-)

Jeg har som forsøg prøvet at slukke styringen og genstarte, men som forventet ingen forskel der.

Det ville som erstatning for konstant forkerte og ubrugelige data, være smart hvis man kunne koble egen vejrstation på.

Kigan
Stoker XI
Stoker XI
15
Indlæg: 512
Tilmeldt: 14 aug 2008 18:32
Mit fyr: BS+ 30kw
Areal: 114 / 110L VVB
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3700
Årligt forbrug: ca. 3,5 Tons
Geografisk sted: Bornholm

Vejrdata i v7

Indlæg af Kigan »

de arbejder på sagen.
Mvh
Kevin
Mit fyr http://stokercloud.dk/dev/kevinhansen.html
RTB Phoenix 30kw v16 114 m2
Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
11
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 47 gange

Vejrdata i v7

Indlæg af HR LUCCA »

Bjarne skrev:Jeg tænkte om der er nogen der har en ide om, hvorvidt vejrtjenesten som er vist i V7 er gået død,- eller om der er en fejl et sted i systemet?

Sagen er den at mine vejrdata har været 100% det samme døgnet rundt i nu 2 måneder, og alle ved jo at vejret har været pænt forskelligartet i den periode.

I det tilfælde, man vil køre på vejrkompensering er det jo komplet ubrugeligt. ;-)

Jeg har som forsøg prøvet at slukke styringen og genstarte, men som forventet ingen forskel der.

Det ville som erstatning for konstant forkerte og ubrugelige data, være smart hvis man kunne koble egen vejrstation på.
Jeg er ikke sikker på andet at man godt kan bruge sin egen vejr station , du kan i hver fald selv sætte en ude temperatur på , det kan du se på NBE side hvordan du gør .

Besvar