Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

ekstern snegl

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
janchr
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 54
Tilmeldt: 22 dec 2010 06:31
Mit fyr: Scotte 16 Kw, V 10
Areal: 310
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Geografisk sted: Horsens

ekstern snegl

Indlæg af janchr » 08 feb 2012 22:03

Findes der en ande måde at doser piller på da ekstern snegl ikke er stabil nok i længet svinger jo i gram

der er rigtig mange der har det problem med den ekstern snegl Må ikke NBE kan finde en anden snegl der selv kan veje dem af :roll:


levi

ekstern snegl

Indlæg af levi » 08 feb 2012 22:10

janchr » 08 Feb 2012, 22:03 skrev:Findes der en ande måde at doser piller på da ekstern snegl ikke er stabil nok i længet svinger jo i gram

der er rigtig mange der har det problem med den ekstern snegl Må ikke NBE kan finde en anden snegl der kan veje dem af :roll:
Jeg er nu ikke helt enig, - den eksterne snegl kan godt variere i dosering, - men er sneglen monteret i en 45-60 graders hældning, - og bruger man piller uden for meget smuld så syntes jeg faktisk NBE sneglen er meget stabil og ensartet - og EKSTREM holdbar...

Hvis du har dårlige piller kan du stikke et inderrør/gardinstang eller lign. op i spiralen på sneglen, - så bliver pillerne skubbet ud i siden af sneglen, - og denne vil herefter dosere mere ensartet selvom du måske har hårde piller, - eller piller med smuld :great:

janchr
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 54
Tilmeldt: 22 dec 2010 06:31
Mit fyr: Scotte 16 Kw, V 10
Areal: 310
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Geografisk sted: Horsens

ekstern snegl

Indlæg af janchr » 08 feb 2012 22:16

tak for det Søren


Besvar