trådløs termostar

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
Brugeravatar
Conner
Stoker III
Stoker III
16
Indlæg: 92
Tilmeldt: 06 aug 2007 21:27
Mit fyr: Opop 418 Scotte 16 kw
Areal: 120
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: 14 kg
Årligt forbrug: ca 6 tons
Geografisk sted: Nyraad

trådløs termostar

Indlæg af Conner »

Hej kan jeg tilslutte en trådløs termostat til styrringen på min scotte styring det er ver 4.17 hvis jeg husker rigtigt. Kan se de sælger dem hos hedestoker.dk
Mvh Henrik

levi

trådløs termostar

Indlæg af levi »

Conner » 20 Oct 2011, 21:49 skrev:Hej kan jeg tilslutte en trådløs termostat til styrringen på min scotte styring det er ver 4.17 hvis jeg husker rigtigt. Kan se de sælger dem hos hedestoker.dk
Nej det kan du ikke, - du skal op i version 6.xx før det kan lade sig gøre :great:
Brugeravatar
Conner
Stoker III
Stoker III
16
Indlæg: 92
Tilmeldt: 06 aug 2007 21:27
Mit fyr: Opop 418 Scotte 16 kw
Areal: 120
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: 14 kg
Årligt forbrug: ca 6 tons
Geografisk sted: Nyraad

trådløs termostar

Indlæg af Conner »

Ok takker så må jeg ønske mig sådan en i julegave
Mvh Henrik
levi

trådløs termostar

Indlæg af levi »

Conner » 20 Oct 2011, 21:57 skrev:Ok takker så må jeg ønske mig sådan en i julegave
Så er det bedre at vente til foråret istedet, - der kommer version 10 styringen :great:
Frank_Rasmussen
Stoker XV
Stoker XV
15
Indlæg: 1488
Tilmeldt: 07 feb 2009 16:36
Mit fyr: Woody rød-sort kedel (Version 6.61)
Areal: 140
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4652
Årligt forbrug: Ukendt, nok 5 tons
Geografisk sted: Stevns (Nej, det er ikke på Møn)

trådløs termostar

Indlæg af Frank_Rasmussen »

levi » 20 Oct 2011, 21:52 skrev: Nej det kan du ikke, - du skal op i version 6.xx før det kan lade sig gøre :great:
Her må vist være en misforståelse et-eller-andet-sted... om ikke andet hos mig :)

En trådløs rumtermostat på en Scotte/Woody kræver udelukkende en "ekstern afbryder'-forbindelse på styringens print. Sådan en forbindelse har der vel været på printene siden mindst 2004 (se f.eks. side 11 nederst i version 4.06-manualen på http://www.scotte.dk/getdoc.asp?id=53&m ... C24F7F65E4 på "External Cut Off"-forbindelsen) ..

levi

trådløs termostar

Indlæg af levi »

Så må jeg jo tage fejl, - jeg var sikker på den udgang først kom på 5.xx versionerne.

My bad :)

Besvar