Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

filen er for stor

Spørgsmål vedr. solvarmeanlæg
Solfanger, Solvarmepanel, Vakuum
Besvar
Brugeravatar
Djursland
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 123
Tilmeldt: 13 apr 2012 21:15

filen er for stor

Indlæg af Djursland » 04 apr 2015 17:20

arrrrr forhelvede også nu ville jeg fortælle historien om mit solvarme og så får jeg sån en træls besked

det er for ring at det ikke kan lade sig gøre at uploade foto der er mere end små

jeg vil ikke til at lave alle mulige krum spring for at kunne vise nogle foto

så i får desværre ikke nogle historie da det er ALT for gammel dags at et fora ikke kan tag foto over en vis størrelse da plads ikke koster ret meget i dag

med ikke venlig hilsen Flemming :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ecoteck HR 100


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

filen er for stor

Indlæg af Lintz » 04 apr 2015 17:30

For mig er det nu ingen problem, jeg har bare vænnet mig til at åbne billedet og konveterer det ned til webside-størrelse, for derefter at indsætte det.

- Men så må vi jo undvære den historie........ :roll:

- Derudover var det måske mere på sin plad at placerer indlægget under "Nyheder og information" Så du kunne klage din nød den vej.

Ved at [tag]Ulrik[/tag] har proklameret en opdatering af siden - Måske det også indeholdt noget om filernes størrelse. :roll:
Senest rettet af Lintz 04 apr 2015 17:37, rettet i alt 1 gang.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
Djursland
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 123
Tilmeldt: 13 apr 2012 21:15

filen er for stor

Indlæg af Djursland » 04 apr 2015 17:36

ja så skal man konvertere det inden og hvad størrelse skal det så være

hvis tingen bliver for besværlige så gider folk ikke og jeg gider heller ikke

det kan godt ske at jeg er ved at blive gammel og sur (42) men det er sgu da ikke i 1990 vi er i mere

og de andre fora jeg er i rundt om i verden skal man ikke andet end at ligge dem op ellers gør siden det selv

/F
Ecoteck HR 100

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

filen er for stor

Indlæg af Lintz » 04 apr 2015 17:39

Djursland skrev:ja så skal man konvertere det inden og hvad størrelse skal det så være

hvis tingen bliver for besværlige så gider folk ikke og jeg gider heller ikke

det kan godt ske at jeg er ved at blive gammel og sur (42) men det er sgu da ikke i 1990 vi er i mere

og de andre fora jeg er i rundt om i verden skal man ikke andet end at ligge dem op ellers gør siden det selv

/F
Du skal bare under 251 kb - Det kan en gammel idiot som mig finde ud af (49) icon_cheesygrin.gif

P.S. fik lige tilføjet noget i første indlæg.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

calle

filen er for stor

Indlæg af calle » 04 apr 2015 21:37

Ok Djursland. Du trænger vist lige til lidt empati, så det får du nu her:

Jeg syntes/synes også det er pisse besværligt, og har haft store problemer med det. Spørg selv Lintzyboy icon_cheesygrin.gif

Du gør sådan her: Gå ind på shrinkpictures.com. Gå ned midt på siden og vælg 50 procent. De andre instillinger passer. Find billedet du vil komprimere. Dobbeltklik på billedet. Nu er det valgt til komprimatoren. Tryk på resize. Tryk på download now. Bjælke kommer frem nede til venstre på din skærm. Klik på bjælken og du har det komprimerede billede. Oppe i venstre hjørne trykker du nu på filer.Derefter tryk på opret en kopi. Du vælger placering skrivebord, og navngiver billedet et vilkårligt navn. Tryk til slut gem. Det komprimerede billede ligger nu på dit skrivebord. Derfra er det nemt at finde, når du skal vælge det til dit indlæg her på Stoker Pro.

Venlig hilsen


Besvar