Nettofliser.dk, Nettobraende.dk, Dongsted ApS

Spørgsmål vedr. fyring med træpiller
Besvar
Brugeravatar
a.baatz
Stoker III
Stoker III
16
Indlæg: 68
Tilmeldt: 16 nov 2007 16:50
Mit fyr: SK stoker
Areal: 208 + 122 + 20
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5863
Dagligt forbrug: 25-30 gennemsnit
Årligt forbrug: 8 tons
Geografisk sted: Rolfsted, fyn

Nettofliser.dk, Nettobraende.dk, Dongsted ApS

Indlæg af a.baatz »

Det virker useriøst at have 3 forskellige hjemmesider med 3 forskellige navne for det samme firma - samme CVR nr. og adresse. :shock:
De garanterer for kvaliteten, men jeg fik leveret 4 ton hvor de 3 tons var mørke og meget korte piller der gav en hulens masse slagger og 1 tons med nogle lyse og meget lange piller der gav mindre slagger. Jeg kontaktede firmaet Nettobrænde og fik et afslag på ialt 300 kr. for ekstraarbejdet med slaggerne. En ringe kompensation for et indkøb på 8000 kr. Jeg giver ikke meget for "garanti for kvalitet" hvis det er niveauet icon_frown.gif Har andre erfaringer med ovenstående firma/firmaer? :roll:
Intet er umuligt - der er bare noget der er sværere end andet..

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Nettofliser.dk, Nettobraende.dk, Dongsted ApS

Indlæg af Ulrik »

Der er vist endda flere :)
http://www.traebriketter.dk/

Men modsat dig, synes jeg ikke det er useriøst at sælge fra flere hjemmesider.
Det er derimod sund forretningssans da det giver et større salg.
Der er mange andre der gør det samme.

Derimod kan jeg godt følge dig i at det ikke er særlig smart at garantere for en kvalitet som i dit tilfælde ikke har været særlig god.
MvH Ulrik©
Brugeravatar
a.baatz
Stoker III
Stoker III
16
Indlæg: 68
Tilmeldt: 16 nov 2007 16:50
Mit fyr: SK stoker
Areal: 208 + 122 + 20
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5863
Dagligt forbrug: 25-30 gennemsnit
Årligt forbrug: 8 tons
Geografisk sted: Rolfsted, fyn

Re: Nettofliser.dk, Nettobraende.dk, Dongsted ApS

Indlæg af a.baatz »

Ja det er klart du siger sådan, når de nu har så mange reklamer herinde!! new1 Hvis man nu har fået nogle ringe piller fra en leverandør, kan man jo købe fra en anden, som så igen er den samme leverandør, der leverer de samme ringe træpiller smiley121.gif Det kalder jeg sku ikke fair forretning, men mere en måde og tage r.... på folk - derfor en useriøs forretningsmetode. Hvis jeg fandt ud af at dem som jeg bruger som underleverandører i mit daglige arbejde kørte forretning sådan, røg de ud med det samme! Men måske har jeg bare været uheldig??
Intet er umuligt - der er bare noget der er sværere end andet..
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Nettofliser.dk, Nettobraende.dk, Dongsted ApS

Indlæg af Ulrik »

a.baatz skrev:Ja det er klart du siger sådan, når de nu har så mange reklamer herinde!! new1 Hvis man nu har fået nogle ringe piller fra en leverandør, kan man jo købe fra en anden, som så igen er den samme leverandør, der leverer de samme ringe træpiller smiley121.gif Det kalder jeg sku ikke fair forretning, men mere en måde og tage r.... på folk - derfor en useriøs forretningsmetode. Hvis jeg fandt ud af at dem som jeg bruger som underleverandører i mit daglige arbejde kørte forretning sådan, røg de ud med det samme! Men måske har jeg bare været uheldig??
Jeg kan sagtens følge problemstillingen, i forhold til at kvaliteten er ringe. Det kan jeg bestemt også godt forstå at du er muggen over.
Men jeg tvivler stadig på at antallet af virksomheder er sat op bevidst for at dække over en ringe kvalitet!
Og det har intet med reklamer at gøre.
MvH Ulrik©

Besvar