Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Dakon Dor reservedelskedler - BILLIGT

Her kan alle forhandlere sælge deres produkter.
Det gælder både træpiller, stokerfyr osv.
Ligeledes er forhandlere og producenter velkommen til at informere os om nye produkter osv.
Forumregler
Her kan alle forhandlere skrive nyheder, sælge produkter osv.
Når emnet ikke længere er gældende, bedes I skrive det i emnet som en tilføjelse.
For andre brugere end forhandleren er det kun tilladt at spørge ind til produktet og/eller firmaet.
Alt andet vil blive betragte som spam og slettes uden varsel.
Besvar
levi

Dakon Dor reservedelskedler - BILLIGT

Indlæg af levi » 28 dec 2007 22:10

Hejsa - så er den første portion af kedlerne ankommet til Roskilde.

Jeg har netop i dag modtaget 10 dakon Dor kedler - i blandet størrelser både 16 kw og nummeret større.

De 4 kedler er solgt, men der er stadig 6 tilbage.

Kedlerne kan bruges som reservedele hvis man f.eks har en skottebrænder på en Dakon kedel i forvejen.

Kedlerne er rå = uden kabinet, og sælges derfor uhørt billigt og efter først til mølle princippet - deadline er Torsdag i det nye år.

Pris pr. stk 1500 - 2000 kr INCL MOMS. alt efter hvor komplette de er.

Der kan forekomme andre ubetydelige mangler på kedlerne, da nogen af dem allerede har været anvendt som reservedele, men alle kedlerne er tætte - og sælges naturligvis efter dansk købelov om garanti og reklamation.

Der er begge modeller - med hhv. hul i venstre og højre side.

Vil du have reservedele til din stokerløsning i forbindelse med en skottebrænder, så er det nu du skal slå til.

Jeg har derudover også en 60 kw Vigas fastbrændselskedel som mangler, håndtag, en kabinetsplade, og styring (Alle disse dele kan jeg skaffe, hvis man køber kedlen).

Kedlen koster 6000 plus moms - plus evt. reservedele - men disse fåes til min kostpris plus fragt fra Polen. - ergo en super kedel, til langt under halv pris !!!!

Links til de 2 kedler - http://www.vvs-grossisten.dk/kedler-fast/

Ring på 98990303 på Onsdag og gør en super handel - rabat kan opnåes ved stor portion.

Spørg efter Søren


levi

Re: Dakon Dor reservedelskedler - BILLIGT

Indlæg af levi » 28 dec 2007 22:16

Jeg kom lige i tanke om jeg også har 2 stk FB støbejernskedler - som skotten også til tider er monteret på.

De mangler begge 2 kabinettet - og må udelukkende anvendes som reservedele til en nuværende installation.

1000 kr stykket INCL MOMS.

Det kan ikke gøres billigere !!!

Besvar