Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Her kan alle forhandlere sælge deres produkter.
Det gælder både træpiller, stokerfyr osv.
Ligeledes er forhandlere og producenter velkommen til at informere os om nye produkter osv.
Forumregler
Her kan alle forhandlere skrive nyheder, sælge produkter osv.
Når emnet ikke længere er gældende, bedes I skrive det i emnet som en tilføjelse.
For andre brugere end forhandleren er det kun tilladt at spørge ind til produktet og/eller firmaet.
Alt andet vil blive betragte som spam og slettes uden varsel.
Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af BWJ » 20 mar 2012 17:19

Jamen, godt så, så er vi nok enige :great: - god aften til alle der kom op af stolene :lol: :lol: :lol:
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.


levi

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af levi » 20 mar 2012 17:22

BWJ » 20 Mar 2012, 16:54 skrev:Var lige inde og se "pakken", men er priserne ikke lige på "kanten"?, prisen bliver først kompl. når den overføres til indkøbsvogn, så kommer fragt på. :oops:
Det har forbrugerombudsmanden lige underholdt med forleden, på tv, den går nemlig ikke :evil:
Den oplyste pris skal indeholde ALLE ydelser.
Der kommer kun fragt på hvis du vil have anlægget leveret, - hvis du henter det hos os (Vælger afhentning i indkøbskurven) - så er der naturligvis ikke fragt på :great:

Der er på ingen måde tale om misinformation eller lign.!

Din påstand havde været korrekt HVIS man ikke kunne afhente, - så havde det været vildledning - men det kan man jo heldigvis da vi har 2 butikker :great:

mikael1960
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 227
Tilmeldt: 25 jul 2011 07:35
Mit fyr: Scotte blackstar 16kw + 60rør
Areal: 120+120 kælder
Brændsel: Piller (German Pellets)
Fremviser gerne i postnummer: 4684
Dagligt forbrug: 17kg(23,6kgfør30/12)
Geografisk sted: Toksværd, Sydsjælland

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af mikael1960 » 20 mar 2012 17:50

Hej søren,
Interessant tilbud. :great:

Hvad med beregninger på addressen ? Der kan være forskelle på hustagenes placering. Kan du hjælpe med at beregne den teoretiske produktion på f.eks. et øst-vest vendt saddeltag med 15-25% hældning ?

Så vidt jeg kan se, kan inverterne levere op til 3200 i timen. Når man medtager et evt. tab p.g.a. øst-vest vendt tag, så kunne jeg nu alligevel godt tænke mig at vide hvad prisen er for ekstra paneler. Produktionen på årsbasis bør vel kunne komme på ca. 3800 kwh ? eller er jeg helt ved siden af ?
Mikael

neonus
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 260
Tilmeldt: 08 jul 2007 09:40
Mit fyr: Woody / OPOP
Areal: 220
Brændsel: træpiller
Dagligt forbrug: 22 kg i december
Årligt forbrug: forventet 5-6tons

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af neonus » 20 mar 2012 18:15

Hejsa.
Jeg syntes simpelthen beskrivelsen på siden er for tynd. Er der en eller to invertere med? Jeg går ud fra at der er to - for så vidt jeg kan se er inverterne på max 5400w (privat modellen) og så er det jo ikke et 6KW anlæg!

Der skrives at det er incl interface, men hvilket interface? Er det et web interface som logger online eller?

Så er der lige detaljen med at man selv skal sørge for tilkobling (og sikkert også tilmelding til energinet). Jeg har talt med flere elinstallatører. De vil ikke røre det med en ildtang når de ikke selv har installeret/beregnet samt har kendskab til produktet der skal installeres.

Jeg ville gerne investere, men jeg føler simpelthen at beskrivelsen er for tynd. Skal man have næsten 100 af de store op af lommen skal man ikke være i tvivl om forskellige detaljer.

Er det bare mig der er sær?

Vangsgaard
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 547
Tilmeldt: 10 nov 2010 18:41
Mit fyr: Scotte Blackstar 16 kW
Areal: 269
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6600
Årligt forbrug: 7-8
Geografisk sted: Kolding
Modtaget likes: 1 gang

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af Vangsgaard » 20 mar 2012 18:53

neonus » 20 Mar 2012, 18:15 skrev:Hejsa.
Jeg syntes simpelthen beskrivelsen på siden er for tynd. Er der en eller to invertere med? Jeg går ud fra at der er to - for så vidt jeg kan se er inverterne på max 5400w (privat modellen) og så er det jo ikke et 6KW anlæg!

Der skrives at det er incl interface, men hvilket interface? Er det et web interface som logger online eller?

Så er der lige detaljen med at man selv skal sørge for tilkobling (og sikkert også tilmelding til energinet). Jeg har talt med flere elinstallatører. De vil ikke røre det med en ildtang når de ikke selv har installeret/beregnet samt har kendskab til produktet der skal installeres.

Jeg ville gerne investere, men jeg føler simpelthen at beskrivelsen er for tynd. Skal man have næsten 100 af de store op af lommen skal man ikke være i tvivl om forskellige detaljer.

Er det bare mig der er sær?
Nej det ville helt sikkert også hjælpe mig i en beslutningsprocess,


levi

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af levi » 20 mar 2012 18:58

mikael1960 » 20 Mar 2012, 17:50 skrev:Hej søren,
Interessant tilbud. :great:

Hvad med beregninger på addressen ? Der kan være forskelle på hustagenes placering. Kan du hjælpe med at beregne den teoretiske produktion på f.eks. et øst-vest vendt saddeltag med 15-25% hældning ?

Så vidt jeg kan se, kan inverterne levere op til 3200 i timen. Når man medtager et evt. tab p.g.a. øst-vest vendt tag, så kunne jeg nu alligevel godt tænke mig at vide hvad prisen er for ekstra paneler. Produktionen på årsbasis bør vel kunne komme på ca. 3800 kwh ? eller er jeg helt ved siden af ?
Hej Mikael, - nej vi laver ikke beregninger på din addresse, - det kan ikke lade sig gøre til den pris!.

Et ekstra panel koster ca. 3000 kr plus moms. :great:

Jeg er desværre ikke selv ekspert i solcellesystemer endnu - jeg er blot grossist og leverer primært til håndværkere (Også en af grundene til vi kun sælger pakkerne med montering).

Så vidt jeg er orienteret så har skat forelagt at man max. må montere et 6000wp anlæg i DK, - men jeg kan tage fejl :oops:
Last edited by 3 on levi; edited 20 times in total

levi

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af levi » 20 mar 2012 19:01

neonus » 20 Mar 2012, 18:15 skrev:Hejsa.
Jeg syntes simpelthen beskrivelsen på siden er for tynd. Er der en eller to invertere med? Jeg går ud fra at der er to - for så vidt jeg kan se er inverterne på max 5400w (privat modellen) og så er det jo ikke et 6KW anlæg!

Der skrives at det er incl interface, men hvilket interface? Er det et web interface som logger online eller?

Så er der lige detaljen med at man selv skal sørge for tilkobling (og sikkert også tilmelding til energinet). Jeg har talt med flere elinstallatører. De vil ikke røre det med en ildtang når de ikke selv har installeret/beregnet samt har kendskab til produktet der skal installeres.

Jeg ville gerne investere, men jeg føler simpelthen at beskrivelsen er for tynd. Skal man have næsten 100 af de store op af lommen skal man ikke være i tvivl om forskellige detaljer.

Er det bare mig der er sær?
Interfacen er taget ud af pakkerne (måske du lige skal trykke F5 et par gange), - man arbejder på en ny udgave så man slipper for en tændt computer :great:

Der er 2 stk 3000 watt invertere med i pakken :great:

Vi er gerne behjælpelige med elinstallatører der vil montere vores systemer til jeres måler - uanset hvor I landet I bor - en sådan ydelse koster 2-5000 kr. :great:

Mht. måler, - så Ja, - I skal selv ringe til jeres elforsyning og få skiftet jeres måler :great:

Hvis nogen mener vi kan gøre vores "salgstekst" bedre, - så fortæl hvad der skal skrives, - og det vil blive gjort! :great:

dannidines

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af dannidines » 20 mar 2012 19:11

Tilføj evt "50 % til stokerpro brugere" - alt rigelig salgstekst til mig...

levi

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af levi » 20 mar 2012 19:14

dannidines » 20 Mar 2012, 19:11 skrev:Tilføj evt "50 % til stokerpro brugere" - alt rigelig salgstekst til mig...
hehe :)

Jeg får imorgen skrevet hvad pakkerne indeholder (selvom der står pakkerne er komplette standard anlæg).

Andet der bør stå ?

Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Modtaget likes: 2 gange

Solcelle anlæg til SUPER PRISER :)

Indlæg af Havmand » 20 mar 2012 19:15

dannidines » 20 Mar 2012, 19:11 skrev:Tilføj evt "50 % til stokerpro brugere" - alt rigelig salgstekst til mig...
Ohh yes, så skulle jeg ha nyt tag icon_cheesygrin.gif
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog


Besvar