Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

vt-pd 23

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
ulrik koch
Stoker I
Stoker I

vt-pd 23

Indlægaf ulrik koch » 05 jan 2010 21:50

er der virkelig ikke nogen der kender dette fyr for jeg vil gerne høre jeres mening om dette
mvh
ulrik :|

Brugeravatar
thoken
Supporter
Supporter
Mit fyr: scotte/dor 10 kw
Areal: 140 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Årligt forbrug: 3,5 t
Geografisk sted: Fyn
Givet likes: 4 gange

Re: vt-pd 23

Indlægaf thoken » 05 jan 2010 22:11

ulrik koch skrev:er der virkelig ikke nogen der kender dette fyr for jeg vil gerne høre jeres mening om dette
mvh
ulrik :|

Hej!
Uden at have kigget på altra` hjemmeside, er jeg lige nød til at spørge om det er et fyr du overvejer at købe,
eller om det er et du har nu?
Altra er det tidligere Rosendal, som lukkede pga. masser af retssager fra utilfredse/snydte kunder, så pas godt på med dem :evil:

mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw, keramisk eltænder fra q-pro, chip 6.78, kompressorrens, vejrkompensering, vvb-prioritering (Metro 110l), metal bestos skorsten, røg temp 80, trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere.

ulrik koch
Stoker I
Stoker I

Indlægaf ulrik koch » 05 jan 2010 22:19

det var sanlig et jeg ville købe
og umildbart ser det meget godt ud men det kunne godt være nogle der havde et sådan et
mvh ulrik

Brugeravatar
thoken
Supporter
Supporter
Mit fyr: scotte/dor 10 kw
Areal: 140 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Årligt forbrug: 3,5 t
Geografisk sted: Fyn
Givet likes: 4 gange

Indlægaf thoken » 05 jan 2010 22:34

Hej!
Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigge, synes dog kun jeg kan finde en vt-pd 25?
Hvis det er den, så ligner den meget en kl, altså en muldvarp.
Ikke for at tage modet fra dig, men skulle jeg købe en muldvarp, så blev det ikke den!
Jeg ville ikke turde handle med dem.
Har hørt mange skrækhistorier om folk der havde kæmpe problemer efter at have købt billge stokere ved Rosendal.
Find ud af om den er godkendt på DTI´liste.
Der er/har været masser af sælgere der har solgt anlæg som de påstod var godkendt, men hvor det efterfølgende viste sig at de godkendelses erklæringer de viste folk, var uægte

mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw, keramisk eltænder fra q-pro, chip 6.78, kompressorrens, vejrkompensering, vvb-prioritering (Metro 110l), metal bestos skorsten, røg temp 80, trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere.

spece
Stoker IV
Stoker IV
Mit fyr: Kl combi 15 kw med Hillerslev 500 L stok
Areal: 220 m2
Brændsel: flis
Fremviser gerne i postnummer: 6330
Dagligt forbrug: 15-50 kg
Årligt forbrug: ca 30-40 m3 flis
Geografisk sted: padborg

Indlægaf spece » 06 jan 2010 19:23

Hej jeg har både haft et vt-p 25 og et vt-pv 25, de
virker sådan set meget godt (har både kørt piller,mini flis,og rent korn det kører enda meget godt på korn) ulæmper er: ingen aske skuffe lidt simpel styring og lidt højt forbrug pga. lågerne og bagsiden af fyret ikke er isoleret .røg temp ok hvis der smides nogle turbolatorer i røgrørne.det er det eneste stoker der aldrig er gået ud med ren korn hos mig , har også kort om sommeren med korn. Men om jeg lige ville købe et fra nyt ?????????? :)

Tilbage til "Andre Stokerfyr"