Side 1 af 2

Ls stoker

: 05 maj 2009 23:19
af Ole S.
Hej
Er der nogen der kender Ls-stoker fra Brønderslev

http://home19.inet.tele.dk/stoker/index.htm

Har søgt på forum, men det har ikke lykkedes at finde noget overhovedet. :roll: :roll: :roll:

Re: Ls stoker

: 11 maj 2009 22:54
af Ole S.
Hej Igen

Skal jeg virkelig tolke det sådan, at der ikke findes én eneste på SP der har kenskab til denne stoker. :shock: :shock:

Re: Ls stoker

: 12 maj 2009 21:03
af tek00mon
Hej
Nej jeg kender desværre ikke LS-stoker. Kunne da også godt tænke mig at høre om det, da jeg kigger efter et nyt stokerfyr.
Mvh Martin

Ls stoker

: 19 okt 2011 18:29
af Frank V
Hej er der ingen der har et LS-stoker endnu.
Mvh
Frank

Ls stoker

: 29 feb 2012 10:15
af HeidiNorup
Hej Ole.
Vi har Ls stoker og vi har ikke gode erfaringer.
Vi har snart haft vores stoker i 4 1/2 år.
Vi havde ret tidligt problemer.

• Først ret simpelt at der manglede små dele.
• Dernæst at de var gennembrænding af metalplader.
• De to seneste år har vi haft problemer når der har været hård frost. Printplade er gået, sikring røget.
• Lige pt. er der sket en form for eksplosion i stokeren, så siderne og låget i magasinet ligesom er klappet sammen.

Vi har ikke på noget tidspunkt kunne få noget under nogen garanti, men har selv stået med problemerne.
Det kostede os 60.000,- at få fyret installeret august 2007 og i dag februar 2012 står vi uden fyr.

Kan høre at der er flere VVS'er der ikke vil arbejde sammen med Ls Stoker fremover.

Køb du en anden stoker!

Venlig hilsen Heidi

Ls stoker

: 29 feb 2012 10:34
af Vangsgaard
De sælger eller stokeren meget godt på denne side, er det virkeligt så dårligt ? Det virker lidt hult at de så slår så meget på kvalitet i deres markedsføring

http://www.lsstoker.dk/?Eco_Perect

Ls stoker

: 29 feb 2012 12:55
af HeidiNorup
Man skal lede længe efter garantiordning på deres hjemmeside...
De har oprettet et punkt der hedder daglig rengøring.
De henviser til 10 min rengøring/påfyldning DAGLIGT.
Hvis ikke man overholder dette, bortfalder deres garanti.

Garantien er ret spændende.
Henvender mig sig som ny køber er der 10 års garanti.
Når man henvender sig med problemer er der 2 års garanti,
MEN hvis ikke man har gjort rent hver dag er der ingen garanti overhovedet!

Det må vel betyde at hvis man har LS Stoker, bortfalder al ferie,
hvis man virkelig skal leve op til deres krav for at kunne servicere et sådant fyr...

Har gang i forbrugerstyrelsen, som mener noget ganske andet!

Ls stoker

: 29 feb 2012 13:11
af Thomas5721
Hvis i har jeres penge kært, HOLD JER VÆK fra den svindler!!!!!!!!..

Han har taget røven på flere end i kan drømme om, og jeg snakker af bitter erfaring..

52.000 smidt ud af vinduet til anlæg der ikke duede da det kom til stykket, så trak svinet mig i retten og fik medhold i sagen og så røg der yderligere 18.000 til advokater og forsikringen..

Mere er der ikke at sige om den sag..

Ls stoker

: 29 feb 2012 14:38
af HeidiNorup
Hørt!!

Jeg er bestemt også spændt på hvornår vi kan forvente at få varme igen og hvad det vil koste os.
Men det er rigtigt at alt ser ret rosenrødt ud, når de beskriver sig selv på deres hjemmeside!

Jeg prøvede at ringe til LS Stoker da pladerne var brændt igennem
og jeg har var helt rystet over den måde jeg blev behandlet på.

Men hvis ikke du fik medhold i en sag, får vi det nok heller ikke!

Ls stoker

: 29 feb 2012 18:14
af Frank V
Ja så bliver det ikke en LS Stoker der kommer ind her så ellers godt ud.
Men hvad skal man så købe ?.