Ændring as kode på RTB pillefyr
: 27 apr 2019 10:06
Jeg har hjulpet en i området med sit nye RTB pillefyr , og her har vi så sat ny kode på via app på mobilen.
Nu er problemet at han ikke kendte koden som den loggede ind med automatisk på tablet på RTB, og nu kan han ikke bruge den nye admin kode som er skiftet på mobilen. Admin koden virker fint på mobil, bare ikke på selve pillefyr lokalt hvor det står.
VVS'r som satte det op, har ikke skrevet det op nogen steder, og jeg synes ikke jeg kan finde hjælp i nogen manual til dette, udover hvordan han kommer på stokercloud men det er jo så ikke muligt, da han kun kan tilgå den som gæst.
Hvad gør han forkert, og hvordan får han koden nulstillet på sit pillefyr lokalt?
Nu er problemet at han ikke kendte koden som den loggede ind med automatisk på tablet på RTB, og nu kan han ikke bruge den nye admin kode som er skiftet på mobilen. Admin koden virker fint på mobil, bare ikke på selve pillefyr lokalt hvor det står.
VVS'r som satte det op, har ikke skrevet det op nogen steder, og jeg synes ikke jeg kan finde hjælp i nogen manual til dette, udover hvordan han kommer på stokercloud men det er jo så ikke muligt, da han kun kan tilgå den som gæst.
Hvad gør han forkert, og hvordan får han koden nulstillet på sit pillefyr lokalt?