Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Nørdet kammerat

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Kontakt:

Nørdet kammerat

Indlægaf Falck » 25 feb 2008 21:59

Ja lidt ros skal der til når der er nogle der kommer og hjælper.
Fornylig kom han forbi og fik hul i min router så vi kan få solen igennem til hjemmesiden.
Nu har jeg fået ny udbyder, af internet, og alle mail opsætninger skulle ændres dramatisk, også her kom han frem af busken.
Og squ om der ikke var en lille bonus ting: Når du går ind på min hjemmeside http://www.oz7afq.dk der har jeg ytret ønske om at få et lille blære ikon op i www linien, som det også er her på hjemmesiden, og jow jow den havde han også luret.

Og NEJ jeg siger ikke hvem det er for så er der jo ikke tid til at hjælpe undertegnede ud af suppedasen vel.
Men tak for hjælpen He.... :great:
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted

Brugeravatar
pendec
Stoker XVII
Stoker XVII
Mit fyr: Bio18 (Nh bioservice fw)
Areal: 180 + 160ltr vvb
Brændsel: Træpiller Neova
Dagligt forbrug: 16
Årligt forbrug: ca. 5.4T (Maj 2016)
Geografisk sted: lolland
Givet likes: 13 gange
Modtaget likes: 40 gange

Re: Nørdet kammerat

Indlægaf pendec » 25 feb 2008 22:10

Falck skrev:Ja lidt ros skal der til når der er nogle der kommer og hjælper.
Fornylig kom han forbi og fik hul i min router så vi kan få solen igennem til hjemmesiden.
Nu har jeg fået ny udbyder, af internet, og alle mail opsætninger skulle ændres dramatisk, også her kom han frem af busken.
Og squ om der ikke var en lille bonus ting: Når du går ind på min hjemmeside http://www.oz7afq.dk der har jeg ytret ønske om at få et lille blære ikon op i www linien, som det også er her på hjemmesiden, og jow jow den havde han også luret.

Og NEJ jeg siger ikke hvem det er for så er der jo ikke tid til at hjælpe undertegnede ud af suppedasen vel.
Men tak for hjælpen He.... :great:

Det kan du nok have ret i... At forene pillefyr og IT er to helt forskellige verdener...

Og det er der andre herinde som kan bekræfte og nyder lidt af, når vi IT folk får os et pillefyr at rode med, som vi intet ved om..Så det er kreativ udveksling af viden... og hjælp til selvhjælp...

Tilbage til "Fri debat"