Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

hvordan ser mine indstillinger ud?

Spørgsmål vedr. Multi 22 samt det tilbehør der laves til Multi 22 Brændere
Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Kontakt:

Re: hvordan ser mine indstillinger ud?

Indlægaf Falck » 05 mar 2008 12:35

fyrkvinden skrev:
J.P. skrev:
fyrkvinden skrev:har selv et viadrus og har også brugt omkring 50 kg i døgnet,havde også købt værdibevis.men det kniber med at aftale reelt tidspunkt ud over her og nu.efter venten i 4 mdr fik jeg annuleret og penge tilbage.idag har jeg så fået reguleret mit fyr af et anerkendt firma og det var en fornøjelse.glæder mig over at jeg endelig har fået justeret og indblik i fyret.

Hold dig nu til sandheden, du var blevet kontaktet flere gange Diana, men du ville ikke bruge en tid på det i en weekend, men kun når det passede dig.

Jeg har aldrig før hørt om et firma der KUN (ja, KUN!) udfører sådanne opgaver i weekenderne, og ikke indenfor normal arbejdstid (hverdage).

Jeg delte mine oplevelser med sidens andre brugere, og det syntes jeg at du skal acceptere. Jeg lægger skam ikke skjul på, at jeg ikke ønskede at blive ringet op en halv time før besøg i min weekend. Problemet er netop at servicen der tilbydes kun udføres i et unormalt tidsrum, og at fleksibiliten er minimal/ikke-eksisterende.

Desuden så er mit navn diskussionen irrelevant, og jeg syntes det er uprofessionelt at du føler dig nødsaget til at skrive det.

De fleste syntes faktisk at det er træls at man skal holde fri fra arbejde for at få besøg af en teknikker, og da J.P. har valgt at yde den service at han ud over sit normale arbejde køre rundt i weekender mm, må det da kunne kaldes for "god service"
At fyrkvinden ikke er blevet oplyst om at der var tale om et weekend firma, er dog ikke heldig, så det må I huske til næste gang.......
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted

Tilbage til "Multi 22 Pillefyr"