Side 1 af 14

Åbent brev til Liagro

: 20 feb 2008 10:23
af Flunk
Hej Forum

Dette er et åbent brev til Liagro

Vi er mange der har valgt Liagro som leverandør p.g.a. den gode service som Liagro er kendt for.
Vi også mange der er blevet tiltagende frustrerede af at vi ikke får den service som vi forventer.
Der findes mange fejl/mangler specielt ved R15.

Her skal nævnes nogle af dem:

Tallerken går løs i kitning meget ofte.
Tornadoens enkeltdele går løs i kitning og bliver utæt.
Der dannes sodring efter kort tid.
Det ryger bagud af snegl. ( er vist løst )

Der er sikkert flere.

Jeg og sikkert andre af forumets brugere vil gerne have Liagros vurdering af disse fejl/mangler.
Hvad er udsigten til af de bliver udbedrede ?
Jeg ville føle mig meget mere rolig hvis jeg vidste at Liagro arbejder på en løsning, samt informerede om hvad de arbejder med.
Jeg vil gerne have et svar her på forum, samt på Liagros hjemside.
Indtil problemerne bliver løst, og der igen er et ordentligt informationsniveau fra Liagro, kan jeg ikke anbefale Liagro som leverandør.

Jeg håber at alle der har en Benekov vil give deres besyv med herinde både positiv og negativ.
Kan en admin fra forum ikke sende et link til dette emne til Liagro så vi ved at Liagro er blevet informeret om hvad der sker.

Re: Åbent brev til Liagro

: 20 feb 2008 12:45
af Ulrik
Hej Flunk

Jeg er helt enig med dig i det du skriver.

Det er ikke tilfredsstillende når man er lovet nem rensning ved at rykke i håndtaget til den automatiske rensningsanordning, problemfri helårsfyring når det rent faktisk ikke er tilfældet.
Lige pt kommer min sodring hver 7. dag. Den er så stor og hård at jeg er nødt til at daske på Liagros rensningsværktøj for at den kommer helt i bund og rensningen kan begynde.
Selvom jeg ikke rammer tallerkenen, går den alligevel løs når der skal renses.
Kitning af tallerken flere gange om måneden hører ikke til komfort.

Dertil kommer den gamle historie om det manglende Korten som også er brugt som salgsargument.
Vi blev lovet gratis service tjek og 8 års.
Nogle vil sikkert sige at det er en gammel historie. Det vil jeg da give dem ret i.
Jeg bringer det på bane igen fordi jeg IKKE, trods gentagne henvendelser, har set skyggen at dette gratis service tjek og 8 års garantibevis.
Emnet hvor dette blev lovet: viewtopic.php?f=23&t=1053
Helt nøjagtigt dette indlæg: viewtopic.php?p=10478#p10478
Det blev lovet den 27. maj 2007!!!

Jeg er faktisk ved at være træt af at have så meget bøvl med et anlæg der bare burde stå og køre uden noget væsentligt tilsyn.

Re: Åbent brev til Liagro

: 20 feb 2008 12:48
af Flunk
Hej ulrik

Kan du på vegne af Stoker Pro sende link fra dette emne til liagros officielle mailadresse.
Så ved vi at de er blevet informeret

Re: Åbent brev til Liagro

: 20 feb 2008 13:16
af Ulrik
Det er hermed sendt.
Så må vi se hvilken effekt det har.

Re: Åbent brev til Liagro

: 20 feb 2008 16:02
af Ulrik
Så fik jeg svar fra Karsten.
Han ønsker ikke at deltage i denne tråd.

Re: Åbent brev til Liagro

: 20 feb 2008 17:48
af Troldmand.
Hej
Kender det alt for godt, møget virker ikke som det skal, bøvl og bøvle. Så er det sneglen så er det sodring, løs tallerken slagger i herd, ja man kunne blive ved. Findes der et fyr der bare kører og kører???
Min erfaring er, at fyret køre først perfekt den dag man selv har moslet/smedet sig frem til en løsning af de forskellige problemer.
Med mosle/smede metoden kom mit fyr til at køre tåleligt.
Ved godt sådan burde det ikke være. men det er vel sådan virkeligheden er.

Re: Åbent brev til Liagro

: 20 feb 2008 19:16
af Servteqh
Ulrik.....

Du mangler vidst at fortælle hvorfor Karsten/Liagro ikke ønsker at deltage i denne tråd.
Det har han jo givet dig og andre i teamet en fyldestgørende information om.

Det er bestemt ikke pga. ligegyldighed.....!!!

Re: Åbent brev til Liagro

: 20 feb 2008 19:26
af Ulrik
Den Tavse Lytter skrev:Ulrik.....

Du mangler vidst at fortælle hvorfor Karsten/Liagro ikke ønsker at deltage i denne tråd.
Det har han jo givet dig og andre i teamet en fyldestgørende information om.

Det er bestemt ikke pga. ligegyldighed.....!!!
Karsten havde mange grunde til at han ikke ville diskutere, men INGEN af dem vedrørte det faktiske problem!
I stedet for at få andre til at rende hans ærinde synes jeg da selv han skal skrive hvad han mener.

Jeg kan kun snakke for mig selv da jeg ikke ved hvem "Andre i Teamet" er?
Som sagt har jeg ikke fået nogen forståeligforklaring på hvorfor han ikke vil deltage.
Ej heller har jeg fået oplyst hvad hans løsning på problemet er hvis der overhovedet er nogen løsning.
Men det kan du måske fortælle Hermansen?

Re: Åbent brev til Liagro

: 20 feb 2008 19:34
af Flunk
Så kan jeg jo blot konkludere at jeg vil fraråde alle jeg taler med at købe hos Liagro p.g.a. den meget dårlige service.
Har teamet fået nogen forklaring ?

Lad os håbe at de der påtænker at investere i stoker eller pillefyr kommer forbi her

Re: Åbent brev til Liagro

: 20 feb 2008 19:59
af Troldmand.
Flunk skrev:Så kan jeg jo blot konkludere at jeg vil fraråde alle jeg taler med at købe hos Liagro p.g.a. den meget dårlige service.
Har teamet fået nogen forklaring ?

Lad os håbe at de der påtænker at investere i stoker eller pillefyr kommer forbi her
Er der ikke flere der skal advares om????

Jeg har været selvstændig i næsten en menneskealder - jeg ville heller ikke drømme om at deltage i et forum ala dette eller hin. På under et minut ville man blive bombet ned af spørgsmål om alt muligt.
Et evt spørgsmål om dårlig service, ville jeg tage direkte med fabrikanten. Hvis det så også går i fisk, må han jo trækkes en tur gennem møllen - virker som regel.