RarJacobsen skrev:Ja, det er den - du mener ikke den vil kunne leve op til krav?
Selv har jeg i dag et Scotte pillefyr, men det er ikke helt stort nok, så det er derfor jeg gik efter dette.
En TM3006/2007 styring siger du, er langt fra nok inde i alt det her pillefyr og hvad der virker ikke virker - men det skulle være en udmærket styring?
Krav - efter 1/7 2014 skal alle anlæg man vil opsætte overholde EN303-5 klasse 5 og det gør den der kulfætter sandsynligvis ikke!
16kw scotte SKAL være stor nok til 250m2, ellers har seriøs behov for isolering, jeg tvivler altså på problemet ligger i størrelsen
Kedlen er med "sikkerhed" ikke en 10kw kedel (i ånde tråd skriver du kedlen er gammel) ifm. "BS1016" kedlen kun er ca 3 år gammel og tidligere kedler faktisk kunne nappe op til 24kw (din 16kw brænder kan indstilles til 24kw også)
TS er ALFA OMEGA!!! Vores forbrug faldt med 10% p.a. Efter montering af sådan en.
Jeg ville kræve handlen tilbage på det fyr du har købt såfremt sælger har solgt det som andet end reservedele - ellers skal han skaffe en GODKENDT attest og ikke bare en gang polsk farvelade
Tilføjelse : Fejer bør kunne bruge den attest - alt er jo til at læse!! Men tror sgu kun den er til EN303-5 klasse 3 og så det et no go!