Holdbarhed af styring ??
: 30 jan 2014 14:13
Davs i gruppen
Jeg har et C2 fra 1996, som brændte sin (gamle) styring af for 9 måneder siden - dvs det er en "kendt" fejl, hvor den pludselig ikke kunne få blæseren op i omdrejninger. Har skiftet den et par gange på den konto, dog sidst i 2001.
Fandt så ud af at der var kommet ny styring (KAB) og så måtte jeg lige smide 7.500,- for sådan en - skiftede den selv.
Den kørte så indtil 30. december 2013, hvor den meldte at brændselsmotoren var varm, hvad den også var. Målte så på spændingen og kunne kun måle 30-40 volt, hvor der skulle have været 220. Fik så en ny styring og alt kørte og nu skal jeg så sende den defekte ind til Passat og se om de vil bytte u.b.
Og nu er mit spørgsmål - er det en normal måde for KAB styringerne at "dø" på ??? Syntes det var en ret kort holdbarhed og jeg vil da også henholde mig til den korte levetid hvis jeg skal "slås" for min sag.
Jeg har et C2 fra 1996, som brændte sin (gamle) styring af for 9 måneder siden - dvs det er en "kendt" fejl, hvor den pludselig ikke kunne få blæseren op i omdrejninger. Har skiftet den et par gange på den konto, dog sidst i 2001.
Fandt så ud af at der var kommet ny styring (KAB) og så måtte jeg lige smide 7.500,- for sådan en - skiftede den selv.
Den kørte så indtil 30. december 2013, hvor den meldte at brændselsmotoren var varm, hvad den også var. Målte så på spændingen og kunne kun måle 30-40 volt, hvor der skulle have været 220. Fik så en ny styring og alt kørte og nu skal jeg så sende den defekte ind til Passat og se om de vil bytte u.b.
Og nu er mit spørgsmål - er det en normal måde for KAB styringerne at "dø" på ??? Syntes det var en ret kort holdbarhed og jeg vil da også henholde mig til den korte levetid hvis jeg skal "slås" for min sag.