Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Vejrdata i v7

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Brugeravatar
Bjarne
Stoker III
Stoker III
Mit fyr: BS1016, 10 KW v/7 m/Semirens
Areal: 145 + 12 m2 fyrrum
Brændsel: Piller 8 mm svenske
Årligt forbrug: 3800 kg
Geografisk sted: Høng

Vejrdata i v7

Indlægaf Bjarne » 18 nov 2013 19:48

Jeg tænkte om der er nogen der har en ide om, hvorvidt vejrtjenesten som er vist i V7 er gået død,- eller om der er en fejl et sted i systemet?

Sagen er den at mine vejrdata har været 100% det samme døgnet rundt i nu 2 måneder, og alle ved jo at vejret har været pænt forskelligartet i den periode.

I det tilfælde, man vil køre på vejrkompensering er det jo komplet ubrugeligt. ;-)

Jeg har som forsøg prøvet at slukke styringen og genstarte, men som forventet ingen forskel der.

Det ville som erstatning for konstant forkerte og ubrugelige data, være smart hvis man kunne koble egen vejrstation på.
NBE 10 Kw, BS 1016 semirens v7 styring, 2 x 100 mm udluftning, 150 m2 , samt Solvarme, forbrug: 3,8 ton årligt

Fyrdata Online:
http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=bjarne1

Kigan
Stoker XI
Stoker XI
Mit fyr: woody 16kw/Lamborghini EXA20 21Kw kedel
Areal: 114 / 110L VVB
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3700
Årligt forbrug: ca. 3,5 Tons
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Vejrdata i v7

Indlægaf Kigan » 18 nov 2013 20:27

de arbejder på sagen.
Mvh
Kevin
Mit fyr http://stokercloud.dk/dev/kevinh.html
Scotte 16kw BlackStar BS1016 114 m2 v7.0535

Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XV
Stoker XV
Mit fyr: Scotte 10 kw V7 styring
Areal: 146 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Årligt forbrug: Ca 4500 kg
Geografisk sted: Slagelse
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 15 gange

Vejrdata i v7

Indlægaf HR LUCCA » 18 nov 2013 21:11

Bjarne skrev:Jeg tænkte om der er nogen der har en ide om, hvorvidt vejrtjenesten som er vist i V7 er gået død,- eller om der er en fejl et sted i systemet?

Sagen er den at mine vejrdata har været 100% det samme døgnet rundt i nu 2 måneder, og alle ved jo at vejret har været pænt forskelligartet i den periode.

I det tilfælde, man vil køre på vejrkompensering er det jo komplet ubrugeligt. ;-)

Jeg har som forsøg prøvet at slukke styringen og genstarte, men som forventet ingen forskel der.

Det ville som erstatning for konstant forkerte og ubrugelige data, være smart hvis man kunne koble egen vejrstation på.

Jeg er ikke sikker på andet at man godt kan bruge sin egen vejr station , du kan i hver fald selv sætte en ude temperatur på , det kan du se på NBE side hvordan du gør .

Tilbage til "Scotte Pillefyr"